Mijn internet ligt er thuis uit. Hoezo verslaafd...haha. Kan dus niet steeds verslag doen. Afgelopen dinsdag geweest.Eiblaasje 11mm. Was nog niet echt duidelijk welke kant dominant ging worden. Donderdag weer een afspraak.
Vandaag mag je weer (ben je w.s. al geweest). Ik ben heel benieuwd! Hoop dat je alweer aan het prikken mag! Heel veel succes meid, duim voor je! Elmo
Meis, ben ff niet online om jullie te volgen maar denk uiteraard wel aan je hoor! Jij hebt ook ff geen internet...dus we zullen geduld moeten hebben denk ik! Elmo
Hey Minou, Was ook nieuwsgierig hoe het met je gaat, maar zie dat je internet er uit ligt. Iniedergeval ik denk aan jullie. Groetjes, Elvira
Haai, Balen maar mijn internet ligt er nog steeds uit. Maar kon weer ff bij mijn zus op internet. Ik heb vandaag de punctie gehad. Ennnnnnnn..........we hebben een valentijnsei..... As zondag krijg worden we gebeld of er een TP plaatsvind.... Erg spannend.
Super goed nieuws meid! Ik heb niet zo heel veel tijd dus reactie op je pb hou je tegoed. Ik ken die arts idd niet maar fijn dat het goed gegaan is! Die arts die erbij was is ook wel een heel goede hoor (stof om het met Lieselot over te hebben ). Ik duim voor je! Op naar een goede bevruchting. Jammer dat Ruben in Martini ligt...anders kwam ik je ff aanmoedigen Elmo
Ik heb nog steeds geen internet. Echt balen. Ik hoop dat we morgen positief nieuws krijgen te horen en dat we een ritje naar Groningen mogen maken. @@Elmo,......ik hoop dat het met Ruben al weer wat beter gaat. Prettig weekend. Ik probeer zo snel mogelijk ergens achter internet te kruipen. ,hoezo verslaafd. XXX
Spannend Minou en morgen wordt je dus gebeld over een TP. Ik duim gewoon door in het weekend en kom natuurlijk even kijken op je topic Groetjes Scat
Haai, lief dat jullie allemaal aan mij denken. Ik heb nog steeds geen internet. Maar wel een klein valentijntje in mijn buik teruggeplaatst gekregen. 3 maart is de bloedtest. Tot nu toe voel ik niks....... Ik hoop dat ik snel weer online kan komen ,want mis het wel Liefs Minou
@ Minou....een valentijntje....dat moet gaan lukken! Kijk maar naar Elmo en Eva Liefs en veel suc6! Marjo