Wat een geweldig nieuws Minou! Ik mocht vorig jaar 28 feb testen...weet het nog zo goed! Ik hoop echt dat je 3 mrt een telefoontje krijgt waaar je je leven lang nog met een ontzettend gelukkig gevoel aan terug kunt denken! Ik duim voor je! Elmo Ruben is weer helemaal opgeknapt en een super vrolijk en tevreden ventje!
@Elmo, fijn dat Ruben weer opgeknapt is.Niks aan dat zo'n kleintje ziek is. Ik heb jammer genoeg nog steeds geen internet. Maar ik voel me verder goed. Wel erg zere boobies... En ik vind het super spannend. Prettig weekend...
Helaas nog steeds geen internet. En het zit ons denk ik weer niet mee. Ik had net beetje bruinverlies.En begin nu ook buikpijn te krijgen. Ik had liever met beter nieuws gekomen. Ik had zelf goede hoop..........maar helaas mag het weer niet zo zijn...
Balen Minou en Lieselot. Minou, ik mis je wel een beetje hier hoor. Ik hoop dat je snel weer internet hebt. Groetjes, Vier
Lieve Minou, Heeft het doorgezet...? Voor de zekerheid duim ik nog eventjes hoor...je weet immers maar nooit! Liefs Elmo
Lieve Minou, Ik hoop dat het niet heeft doorgezet. Duim nog ff mee met Elmo en de anderen.. Liefs Kirby
Oh, ik heb het bij Lieselot gelezen...balen meid! Echt over en uit.... Op naar de volgende ronde...shit zeg! Elmo
Hier nog steeds geen internet..........grrrrrrrrrr. Maar al wel weer begonnen met de 6 e poging IVF in eigen cyclus. Dit is tevens de laatste. En als dit niet lukt,zullen we ook verder moeten met de gewonen IVf.... Ik moet morgen weer heen voor de 2e FM........ Helaas kan ik nog niet veel online zijn.....mis het zelf ook......
Haai,, Hier nog steeds geen internet,orange bleek nog op de lijn te zitten.Rarara. Als het goed is kom ik over 2 weken weer vaker online hoop ik. Maar nu ff over de behandeling. De eigen cyclus behandelingen zijn voor mij niet de juiste behandeling zoals het lijkt. Deze 6e en laatste behandeling heb ik weer een eisprong gehad. Ze hebben weer een IUI gedaan.Misschien een hele kleine kans dat dit slaagt.Maar verwacht er zelf niet veel van..... Vanaf week 24 sta ik ingepland voor de gewone IVF..... Jullie zijn weer ff op de hoogte..... Fijne Paasdagen
Lieve Minou, Jeetje zeg...bats! Over..... Bij ons bleek het ook geen goed methode. 2x mk en 4x geen bevruchting. De standaard IVF was meteen raak! Ik duim ontzettend. Gelukkig ben je dan weer online..kunnen we je er iets beter doorheen slepen. Liefs Elmo
Haai, Hier ff een update. De laatste punctie is een IUI geworden........ Helaas had ik weer een eisprong gehad. Ik wacht nu op de duivels........ De brief voor de gewone IVf al in huis. Op 16 april de eerste afspraak met verpleegkundige..Dan horen we hoe en wat....... Spannend..... Ons geduld wordt wel op de proef gesteld ......pffffff Maar ben niet de enige....... Vanaf volgende week als het goed is weer internet..........wat een gedoe zeg Prettig weekend
Jemig Minou, Bij jullie houd het ook maar niet op. Hopen dat gewone IVF niet meer nodig zal zijn. Ga heel hard voor je duimen. Ik hoop dat je nu ook snel weer gewoon internet hebt. Je wordt best gemist hoor. Liefs, Vier
He Minou, Jeetje, balen zeg! Niet best! Ben jij gevraagd voor de Indometacine studie? (gewoon benieuwd hoor, misschien is deze allang afgerond). Tjah...IUI dus geworden. Wat vind je daar van? Heb je daar vertrouwen in? Waren er veel zwemmers? Ik ga in elk geval net zo hard voor je duimen hoor, misschien wel harder! Je weet wat een eerste standaard IVF teweeg kan brengen he! Don't give up! Liefs en een hele dikke knuf!
@@Elmo.......een wat voor studie? Daar doen we niet aan mee. Inmiddels alweer ongi geworden. Het wordt dus toch een gestimuleerde IVF. Jij bent idd een goed voorbeeld daarvan.Hopelijk mag ik je volgen. >>>>Heb nog steeds geen internet....hopelijk eind deze week.....,maar reken nergens meer op
Jeetje Minou! Balen zeg! Ik denk dat die studie inmiddels is afgerond of in volle gang is. Heb je enig idee wanneer jullie kunnen starten? Ik hoop dat voor jullie de gestimuleerde versie DE oplossing zal zijn en dat jullie eindelijk je eerste spruitje gaan verwachten! Ik hoop dat je gauw weer online bent! Liefs!