jee minou balen dat het zo in eigen cyclus niet gelukt is hopelijk gaat het jullie met de gestimuleerde ivf wel lukken het is jullie echt gegund! spannend hoor ik duim weer mee voor jullie
Hier nogmaals. Kreeg eerst steeds een errror.. Maar heb weer internet. Joepie. En as woensdag gesprek in UMCG. Waarschijnlijk week 24 starten... Maar hoe en wat dat hoor ik woensdag. Doedoei........
Visssssssss Heb je weer i-net? Hoe gaat ie? Teleurstelling een beetje een plekje kunnen geven? Nog een evaluatie gehad? Weet je al wanneer je weer los kan? Elmo'tje
@@@Elmo, Ik hoor as woensdag meer. Ik weet niet hoe het gaat of ik dan vanaf week 24 aan de pil moet of dat dat al voor die tijd is. Hoe ging dat bij jou? Verders gaat het wel goed. Al baal ik wel ontzettend dat EC niks is geworden. Ik ben erg blij dat het internet het weer doet. XX
Ik moest even aan de pil. Ik kreeg een startdatum om te prikken (eerst uitgangsecho) en die tijd moest ik zeg maar volmaken met de pil. Heb hem gelukkig niet lang hoeven slikken, kreeg er barstende hoofdpijn van. November de laatste mislukte poging en in feb zwanger van Ruben! Kan echt vlot gaan nou hoor! Als je een keertje een bakkie wil doen....kan hoor
Ik hoop dat ik nu ook eens aan de beurt ben. Ik wou altijd graag voor mijn 30e een beebje. Maar helaas ........dit gaat niet meer lukken... Woon jij in de stad zelf? Mag ook pb hoor ... XX
Jeeeeeeeeeeeeeee Minou is back! Ikke blij! Hoe is het met je? Ja leeftijden ik weet er alles van. Ik wou graag voor mijn 25ste een beeb, ben ik al een paar jaar overheen. Ik denk nu maar ooit komt onze dag. We worden echt een keer papa en mama, het duurt gewoon even. Liefs, Vier
Haai Elvira...... Verders gaat het prima. Ben erg benieuwd naar gesprek morgen. Laten we ons daar maar aan vast houden. Ooit komt onze dag.......
Oeh.....voel me haast schuldig dat wij er jong bij waren. Ruben is geboren, toen moest ik nog 24 worden.... Ik hoop dat jullie beide ontzettend gauw lukt! Knuffie
Lieve Minou, Fijn dat je er weer bent! Ik hoop dat het bij jullie snel slaagt! Vertrouwen houden en ik duim met jullie mee! Liefs, Josien
@Elmo ,ja dan ben idd een jonge moeder..... Vandaag het schema gekregen. Eerstvolgende ongi starten met de pil. Doorslikken tot 3 juni. Op 30 mei beginnen met Decapeptyl. Op 11 juni eerste echo.......en dan starten met Puregon. Zijn jullie weer op de hoogte......
Mooi Minou, je hebt je schema weer! Fijn dat je weer precies weet wanneer. Nog even wachten Ik ga weer hard voor je duimen Groetjes Flam (was Scat )
Lekker zeg, was het bij jou ook zulk mooi weer? Ik ga voor je duimen hoor, als het zover is! Liefs Alice
Ja het was heerlijk weer. Hopelijk de hele week. Ik ben zelfs al wat verkleurd door die eerste zonnestraaltjes...... Lieselot...........succes morgen.