Saaa, een lekker kleurtje dus al. Mijn sproetjes zijn ook alweer naar voren gekomen, nou de kleur nog. Ben echt megawit. Hoe is het verder? Groetjes, Elvira
Haai Elvira, Hier alles oke. Heb idd al een beetje kleur gekregen. Echt heerlijk dit weer...... Ik wacht nu op de duivels,deze kunnen uiterlijk 7 mei er zijn. Als ze er voor 1 3 mei niet zijn ,krijg ik recept voor primulut of zoiets.....
Ik hoop dat je het zonder kuurtje af kan zeg! Heb ook 1x bijna een kuur gehad, ging gelukkig allemaal net! Op naar je duiveltjes dus!
Je ongi komt hopelijk rond die datum. Primolut vond ik namelijk niet zo fijn, maar veel meiden hebben geen last. Nog lekker van het weer genoten? Groetjes, Vier
Hier is alles goed....... Heb niet veel nieuws te melden..... Heb alleen een paar hele dikke blaren van mijn ballerina's.......grrrrrrrrr
He Minou, Fijn dat alles goed gaat, das ook goed nieuws toch? Beetje jammer van je blaren, maar wees blij dat je ze aan kon trekken Liefs Alice
Hallo, Met mij gaat het wel goed. Ik wacht op de duiveltjes.... Verder gaan we vanavond even in het feest... Hebben jullie nog plannen de komende dagen?
Helaas.... Ik moet morgen en overmorgen werken Ik werk bij de politie en iemand moet het doen nietwaar? Fijn dat het goed met je gaat, veel plezier vanavond! Liefs Alice
Ja volgende week zullen de duiveltjes er vast wel al zijn. Morgen de pil halen......pfffffff wat staat me dat tegen......