Fijn dat je hebt genoten Minou. Spannend hoor weer voor je, balen van die rotpil. Gaat zo tegen je gevoel in he dan? X Vier
@@Elvira......idd heel vreemd om straks weer die pil te gaan slikken. Hoe gaat het met jou? @@Elmo......had jij ook die microgynon of zoiets..?
Ja, volgens mij wel ja..... Die ik na de bevalling kreeg (ivm keizersnede) kreeg ik migraine van. Heb dus maar 4 maandjes geslikt, nu lekker niks meer!
De zijn vandaag gekomen... Ik had nog een klein beetje hoop.....maar helaas... Vanaf zaterdag beginnen met de pil.......
Ja, is toch stiekem weer een domper he! Je leest het hier toch geregeld....maar het is altijd bij een ander. Ik herken het 100% Succes met slikken meid! Het begin is er weer!
Ik weet het, ik heb ook heel erg die hoop gehad net voor de start van de poging. Nu ga ik gewoon duimen dat deze poging jou gewoon die positieve test gaat brengen Groetjes Flam
Ik vind die pil ook erg vervelend om te slikken. Krijg er ook hoofdpijn van.....jakkes. Hoe gaat het met jou,Flam?
Gaat prima Zit nu op dag 5 van de terugplaatsing. Als het goed is hebben de emmy's zich genesteld of gaan ze zich eerdaags nestelen. Ik heb ze al toegesproken dat ze lekker 9 maanden bij mij gaan blijven Groetjes Flam
Een maandje is te overzien en als we er daarna zwanger van worden ,dan vergeten we het ook wel weer..... Wat is het heerlijk weer trouwens..... Flam.......ik duim voor je,dat ze daar binnnen een mooi plekje vinden.....
Ik heb veel bijwerkingen van die rotpil....... Ik hoop dat iemand dit herkent....... Zere borsten,hoofdpijn....,emotineel.... Jakkes er kwam zelfs in me op dat ik wel zwanger zou kunnen zijn. Maar in de bijsluiter stond dit toch echt als bijwerkingen .....en ook dat je dan niks van je temp op aan kan. Want ja die had ik vanzelf ook al even gemeten....... Lekker verwarrend allemaal......zal wel weer overgaan......
balen zeg, al die bijwerkingen. Gelukkig is het maar voor een maand. Ik herken al deze bijwerkingen wel hoor. Ik groeide helaas ook telkens als ik met de pil begon een cupmaat. Beetje jammer als je al dd had (en nu dus H). Ook die hoofdpijnklachten stonden op mijn bijwerkingenlijstje. Voor mij nooit meer de pil! (en hopelijk voor jou ook niet) Dikke knuffel van femke
Nog even op de tandjes bijten Minou! Eind van de maand de Deca erbij....wat duurt het allemaal lang he!