Minou, ik neem helaas afscheid van de MMM. Mijn 3e en laatse ICSI poging is mislukt. Ik lees nog wel op het ICSI/IVF topic en je kunt me natuurlijk nog altijd via een PB-tje bereiken. Ik duim heel hard voor je Groetjes Flam
Hoi Minou, nog steeds last van hoofdpijn? Hoop dat je er snel vanaf bent, en dat je straks met de deca niet nog meer last krijgt. Liefs, Vietje
@Flam ,ik had je al een pb tje gestuurd...... @@Vietje,ja nog steeds hoofpijn en erg zere boobies. As vrijdag mag ik de decapeptyl gaan spuiten.........
vervelend voor je zeg! Van de pil had ik geen last, maar van de deca en gonal wel. Lijkt nu alleen maar erger te worden... Hoop voor jou dat alleen bij de bijwerkingen van de pil blijft... Succes vrijdag met eerste prik! Liefs, Vietje
De eerste 2 spuiten alweer gezet..... Ik vond het eerst zelfs beetje eng. Die naald van decapeptyl is toch iets langer.... Maar het is gelukt...
Minou goed dat het spuit je gelukt is nu op naar de super resultaat en een mooi wondertje. gr vruchtje
Ik ben gisteren ongi geworden. Dit zal wel normaal zijn .Vroeger met de stopweek ook 3 dagen na laatste pil ongi.. As woensdag 1e FM......
Hallo , Ik mag vanaf vandaag de puregon gaan spuiten. het zag er mooi uit.Geen cystes of zo. Volgende week dinsdag weer heen.
He Minou, Officieel weer gestart! De eerste zit er weer in...... GAAAAAAN met die banaan. Heel veel succes meid! Elmo
Dank je Elmo....... Spannend allemaal weer. Ik denk dat de punctie komend weekend of vlak na het weekend zal zijn. Ik ben al bijna door mijn spuiten heen.....
Gisteren weer naar ziekenhuis geweest. Er zitten in totaal 10 eiblaasjes. 6 rechts en 4 links.... Vrijdagmorgen weer FM.