@Elmo...volgens mij ging het gewoon goed.Dit was de 1e Fm.De vorige was om te kijken of ik kon starten met de puregon.Morgen maar weer kijken. En ik voel dat ze flink aan het groeien zijn. Moest ook even maar niet veel tillen,zei de gyn.. @Caruli...dank je....
Vandaag weer geweest. De follikels groeien rustig door. 6 zijn iets groter.2 wat kleinere en dan nog 2 die heel klein zijn. As maandag weer FM.....hopelijk zijn ze dan groot genoeg... Donderdag of vrijdag de punctie wer vandaag gezegd. We zien wel....fijn weekend....
Heel veel succes Minou! Vervelend he, die onzekerheid...en maar blijven spuiten! Nog even tanden op elkaar hoor! Zet hem op.
Yep, wandelend eierrekje noemde ik mezelf. Plassen werd zo rond het einde inderdaad ook vervelend. Wanneer moet je weer voor een FM? Groetjes Elvira
Haai, Ja was prima vandaag. Er waren weer meer eiblaasjes. In totaal nu 11 stuks.Deze zijn ook allemaal rond de 15 mm.Waarschijnlijk is vrijdag de punctie... As woensdag weer voor controle. @@Judibi....hoe gaat het met jou?
ach, met mij gaat het goed ( zeg ik nagelbijtend van frustratie ). ik heb zo'n hekel aan die laatste week. het is vandaag precies een week geleden dat we onze emmy's terug hebben gekregen en ik voel het nu ook meteen als de aftelweek... maar ik blijf positief want k voel wel wat dingen die ik voorgaande pogingen niet heb gevoeld dus...woensdag weer controle. ik hoop dat je vrijdag dan voor de punctie mag, want da's dan weer een stapje dichterbij de Grote Wens 8) 11 is wel een heel mooi aantal, zeg!
He Minou, Ben een paar dagen niet online geweest. Ik zie dat je goed zit te broeden zeg, heel veel succes! HIer ook gevoelige eierstokken toen hoor! Lekker rustig aan doen en probeer voldoende te drinken! Elmo
Hey Elmo,, Hoeveel eiblaasjes had jij toen eigenlijk? Heb jij ook nog eskimootjes in de vriezer? Hoe gaat het met Ruben? Groetjes Minou
Ik had er tegen de 20...maar dat is veel te veel hoor. Gevolg: overstimulatie (gelukkig licht). Nu heb ik er nog 3 in de vriezer (klinkt wel apart...). Met Ruben gaat het heel goed! Hij is echt een gezond Hollands jongetje!
As vrijdag is de punctie. Er zitten nu 14 stuks. 9 rechts en 5 links..... Vanavond ff de pregnyl zetten.