Goed nieuws Minou! Lijkt me ook een mooi aantal! Je bloedwaardes waren allemaal goed? Ik wens je ontzettend veel succes met de Pregnyl en heel veel geluk voor vrijdag! Dikke smakkerd!
Ik heb helemaal geen bloedgeprikt....... De pregnyl zit er weer in. Ik moest 2,5 liter drinken incl sapjes en thee enzo.. En m'n gewicht in de gaten houden... Nu op naar vrijdag
@@Elmo...er zijn wel dingen veranderd. Ook de pregnyl nu nog maar 5000ie. En ipv pregnyl na de TP nu progestan. Ook doen ze geen bloedtest meer,je moet nu zelf thuis testen.
Jeetje....wat een veranderingen. Die 5000 en Progestan had ik ook al, maar dat was dus ivm de overstimulatie. Vandaag de punctie toch? Heel veel succes!
Vandaag idd te punctie gehad. Is me op zich wel meegevallen. Alleen wel veel napijn. Er waren 8 eicellen gevonden .Mooie score... Verder moet ik vanaf vanavond progestan inbrengen. Wat is dat een geklooi zeg met die kleine bolletjes. @@Rach met die bloedtest bedoel ik zwangerschapstest.Dit was voorheen een bloedtest in ziekenhuis.
Goed gedaan Minou! Moet je niet pas met Progestan beginnen NA de tp? Ik toen dacht ik wel....(misschien ook veranderd). Ik duim voor een heel goed telefoontje en misschien nog wel wat eskimo'tjes :-D
@@Rach...recept kreeg ik na de punctie. Ik kreeg ook een doosje mee van ziekenhuis en de rest kon ik halen in de apotheek @@Elmo...'s avonds na de punctie de eerste Progestan. Hoeveel eicellen had jij toen? En hoeveel waren er toen bevrucht?
Oke, ja ik wist het ook niet eens meer precies. Dacht na de tp maar kan ook heel goed die avond al zijn geweest hoor! Ik had er zo'n 18 (schatting van arts) 13 goede eicellen over en uiteindelijk 8 goed bevrucht. 1 in het buikkie en 3 in de vriezer! Hoe voel je je nu? Is het wat gezakt? Ik heb toen bijna de hele middag geslapen op dat goedje wat G in mijn infuusje had gespoten :-D Dagen erna wel nog last gehad dus doe maar lekker rustig aan hoor!
@@Elmo, Ik heb daar eerst ff op bedje gelegen. En zelfs geslapen,gesnurkt zei mijn hubbie,die intussen maar computerspelletjes op mobiel aan het doen was. En idd de rest van de dag op bed doorgebracht tot 16 uur. Toen op ligbedje buiten en 's avonds op de bank. Af en toe flink steken.Het lopen gaat ook niet zo snel,want dan doet het nog meer pijn. Hoelang ben jij toen thuis geweest van je werk?