Ik ben de volgende dag weer gaan werken. Halverwege de dag met flinke buikpijn naar huis gegaan (mede overstimulatie denk ik) en toen nog 1 dag extra thuisgebleven. Ik zou dus eigenlijk zeggen...blijf sowieso morgen nog even lekker thuis! Dinsdag zie je wel weer hoor. Whahah..heel charmant zeg, die snurkactie!
Ik merk ook dat ik 's avonds imeer last heb dan 'smorgens. Spannend hoor.....maar aan de andere kant ook wel een goed gevoel erbij . Er zal toch wel 1 tussen zitten die bevrucht is.
Tuurlijk zit er wel 1 goede bij! Positief proberen te denken hoor! Dit zijn ook hele spannende dagen hoor. De buikpijn wordt w.s. erger omdat je spulletje is uitgewerkt. Je mag paracetamol nemen hoor!
Ik heb vandaag een mooi toppertje teruggeplaatst gekregen. Morgen kunnen we bellen of er ook nog 1 eskimootje de vriezer in gaat.
Ik hoop ook dat jullie nu eindelijk eens hartstikke positief gaan testen zeg! Wel jammer dat er niks in de vriezer zit....nou maar hopen dat je ze toch niet nodig hebt :-D
zit je alvast lekker op de wachtbank? ik hoop ook op een positieve test voor jou. eerst maar deze 2 weken doorkomen
Thanx meiden....... Ik zit momenteel best wel een beetje in een dip.... Ben ook nog niet aan het werk. Bij beetje inspanning voel ik m'n buik nog. XX Minou
waarom zit je in een dip minou? door de behandeling? het is helemaal niet erg dat je nog niet werkt. rust maar lekker uit, daar is niks mis mee!
Ja door die hormonen denk ik. En heb nu ook nog kiespijn. Dus heb net al met ZH gebeld ,hoe het zit met verdoving na tp....
Verdoving na tp? Je bedoelt voor het embryo...pfff...lijkt me nooit goed. Je mag volgens mij alleen paracetamol hebben. Bel inderdaad maar even, als je naar de bekkenbeul moet, dan moet je... Sterkte!
Het is m'n verstandskies,maar hij zit nog te diep. Eerst met mondspoeling en elektrische tandenborstel erop..... Heb met ZH gebeld en ze hebben overlegd.Verdoving mag eventueel wel ,maar röntgen liever niet.Als het echt moet dan buik goed afdekken. Maar gelukkig eerst zo proberen dat hij weer rustig wordt.En anders naar kaakchirurg... Jakkes....
Getverdemme zeg! Nou ik hoop dat de boel weer een beetje rustig wordt dan, in je mond! Over twee weken een vreugdedansje!