Hahha...... Nou ik kan wel zeggen dat ik het nog nooit zo erg heb gehad. Ik ben er nu constant mee bezig...
Kan mer er wat bij voorstellen hoor! Ik zou zelf spontaan offline gaan in zo'n geval Lekker op je eigen manier op je wachtbankje zitten meid!
Hoeft echt nog niks te zeggen Minou! Ik had op een gegeven moment gewoon echt heel veel knalrood bloedverlies en toch bleef Ruben zitten! Ik hoop je iets gerustgesteld te hebben!
Ik had ook al ff met ZH gebeld. Maar gyn zei ook gewoon afwachten. Kan van alles zijn. Maar op dit moment is m'n goede gevoel wel weg...
Ik probeer weer wat positief worden,maar was zo straks helemaal in tranen. Ik had steeds zo'n positief gevoel erover en dan is het zo schrikken als je dat ziet...
Beige kan ook gewoon heel veel witte vloed zijn. Mijn hele zwangerschap heb ik dat extreem veel gehad. Kan dus ook een goed teken zijn. Afwachten maar....
Het gaat hier weer goed ,tot nu toe... Wel heel slecht geslapen. En rugpijn....Ik voel me net zo'n kneus de laatste paar weken. Ik wacht nu op telefoontje van reisbureau,hoop dat ze nog een leuke aanbieding hebben.... Ik denk dat ik aan vakantie toe ben...nog een paar weekjes
hoi minou, succes met de laatste wachtdaagjes, spannend voor je. en heb je al een lekker reisje kunnen boeken?