weer afwachten dus. Helaas ben je daar inmiddels veel te goed in. *stuurt nog weer wat geduld en geluk jouw kant op*
Oh Minou, ik blijf keihard doorduimen. Laat het nou gewoon hoger worden zodat het een overtuigend positieve test wordt [-o< Gr Flam
Owwww Minou! Wat vreselijk killing zeg! Ik heb dit twee keer precies zo gehad! Weet je hoe hoog je waarde is? Ik duim me helemaal rot zeg! Heel veel liefs!
Hcg is 28 ..Deze moet 50 zijn. Als hij woensdag verdubbeld is het oke.... Dan heeft emmy even een dipje gehad. Ik heb ook nog steeds bruinverlies... En af en toe buikpijn ,maar dit heft denk ik ook met die overstimulatie te maken...
Pff...morgen weer bloedprikken? Thuis nog getest? Wat spannend zeg! Killing dit.... Hoe gaat ie met jou? Trek je het (domme vraag w.s.)
Ja maar ben blij dat ik morgen weer heen mag. Hopelijk wat meer duidelijkheid.. Vanmiddag ineens wel klontertje...lijkt me niet goed. Maar aan de andere kant heb ik nog wel een positief gevoel of hoop hoe je het maar wil noemen... We hebben een vakantie geboekt naar Mallorca.....
Dat zijn sowieso goede plannen Minou! Ik hoop zo dat er zich nu een wondertje afspeelt in jouw buikkie!
Hoi Minou, Ik wil je lamgs deze weg ook veel succes wensen voor morgen. Ik hoop dat de HCG verdubbeld is! Sterkte en ik zal voor je duimen! Liefs Nikkie
Hey Minou, wat moet dit zenuwslopend voor je zijn. Mijn duimen draaien nog. Ik ben morgen echt benieuwd naar jou bericht. Heel veel succes. Ik denk aan je. Liefs Hope
VANDAAG IS DE DAG! Ik moet werken, maar zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen en aan je denken. Liefs Hope
Helaas hcg is gedaald.... Baarmoederslijmvlies ook al dun. Dus of ik krijg nog hevige ongi of dit was het.... In oktober kunnen we weer verder...