Goed zo! Ik hoop dat je er weer tegen kan als je terug komt. Enig idee wanneer je weer zou kunnen starten? Kus
Ja we kunnen in oktober weer verder. Ik kreeg alles wel weer thuisgestuurd.. Dit duurt nog even ,maar is denk ik ook wel even goed. Ik heb gisteren met tranen in ogen het boek gelezen....pffffff. Maar wel heel mooi.
Hey Minou, Wat fijn dat je weer een streef datum hebt. En zeker lijken 12 weken nog lang, maar die gaan zo voorbij, als je maar genoeg om handen hebt. Je zou toch nog eerst op vakantie gaan? Ik wens je alvast weer alle geluk van de wereld toe met de nieuwe poging. Liefs Hope
week 43, dat is dus rond 20 oktober. fijn dat je weer iets hebt om naar toe te leven. en jullie gaan ok bijna weg!
Goed zo. Beter dat je weet dat je een poos moet wachten als al die tijd in het ongewisse te zitten toch? Alvast een hele fijne vakantie gewenst meid!
Morgen is het zondag! Heerlijk zeg! Geniet met volle teugen en ik zal aan je denken (als ik vanaf maandag weer aan het werk ben). Dikke kus!
Minou, een hele fijne vakantie gewenst En na de vakantie hoop ik op een hele geslaagde poging voor jou Gr Flam
We zijn weer thuis. Ook heb ik vandaag het schema gekregen en de recepten voor de volgende en laatste IVF......
Welkom thuis Minou, hoe was je vakantie? Heb je je hoofd een beetje leeg kunnen maken en genoeg energie kunnen opbouwen voor de volgende poging? Spannend hoor dat je nu alles in huis hebt. Wanneer moet de 1e spuit erin? Ik wens je onwijs veel succes voor deze poging. Dit MOET `m gewoon worden. Liefs Hope
Lieve Minou, hoe was je vakantie? ik hoop dat je echt heerlijk hebt kunnen genieten. Ik ben benieuwd hoe je spuitschema er precies uit zal gaan zien. Ik ga je weer volgen hoor!
He Minou, In september ga je zo te zien echt los! Spannend weer zeg (je hebt een klein schrijffoutje in je onderschrift ). Ik hoop dat jullie een goede en leuke vakantie hebben gehad! Vertel vertel. Op naar het UMCG weer dus...succes meid! Ik duim me echt suf voor jullie! Elmo
Ik neem aan dat je dat op mij doelde Elmo?Omdat ik vroeg wanneer ze begon? Ik ben idd vergeten te kijken in haar onderschrift. Kan iedere gek gebeuren toch? Hope
ow haha, ik zie het. Nou ik had ook scheel gekeken, dus het kon... Gelukkig dat hier nog iemand een heldere blik heeft