He he, eindelijk zijn ze daar! Nu kan het echt beginnen voor je. Ik ga je weer op de voet volgen en hoop zo [-o< [-o< dat dit een hele mooie geslaagde poging gaat worden! Gr Flam en een fijn weekend
Gisteren voor het eerst weer naar acupunctuur geweest. Heb heerlijk geslapen vannacht en mijn schouders voelen lekker relaxt.... As donderdag mag ik weer.
Heel veel succes deze week Minou! Ik ben met vakantie. Wij vonden acupunctuur ook heerlijk, fijn dat je je er zo goed bij voelt!
Ja meis...ik heb je topic gevonden! Veel succes (en ik voelde me ook heerlijk bij de acupunctuur behandeling, ik had deze niet zozeer voor vruchtbaarheidsbehandeling, maar vooral voor de ontspanning...en dat werkte zeer goed!).
er zit schot in de zaak super meid heel veel succes mij lijkt acupuntuur eng met al die naalden enzo wel fijn dat het voor jou zo ontspannend werkt
Caruli..... Die naalden vallen wel mee. We zijn wel andere naalden gewend met spuiten. Hier voel je bijna niks van. Het werkt voor mij heel ontspannend. Wie weet is het voor jou ook wel wat. Hoe is het nu met je? Liefs Minou
Hi Minou, Ben d'r weer! Hoe gaat het? Naalden bij acupunctuur..vind ik ook echt niks vergeleken bij het spuiten voor IVF
ja das waar het spuiten vind ik vervelend. ik zal eens gaan rondkijken of er hier wat in de buurt zit en wat kost zo'n behandeling? of kun je hem via het ziekenfonds vergoed krijgen?
Minou hoe is het met je? Morgenavond gaat de eerste spuit er weer in....op naar de uitgangsecho! Groetjes, Erna.
Gaat wel goed. Ik zet morgenochtend de eerste decapeptyl. Zal wel weer ff moeten wennen. Spoot jij altijd 's avonds Erna?
Hey Minou, de eerste spuit zit er weer in. Ging het goed? Veel succes weer deze poging, ik ga je volgen. Liefs Hope