Mijn eerste spuit zit er weer in. Het viel mee...al is het wel weer ff wennen. Maar we gaan er weer voor. Morgenvroeg een afspraak bij acupunctuur...
Meestal weet je naar een paar dagen spuiten al niet beter. Ik ben benieuwd hoe je 1e bezoekje acupunctuur gaat bevallen. Ik hoop dat het voor jouw zoveel effect gaat hebben dat het een mooie positieve test gaat opleveren Gr Flam
Acupunctuur was weer goed bevallen. Vorige keer naalden gezet voor innerlijke rust. Nu voor betere doorbloeding. Over 2 weken weer een afspraak. Spuiten is al weer gewend.
Hai Minou sorry voor mijn late reactie maar even niet zoveel op forum.. Ik zette idd 's avonds de deca, dat kwam handigste uit met mijn diensten (ik werk onregelmatig). Lekker dat de acupunctuur je de rust kan bieden, icm straks de goede doorbloeding..moet helemaal goed komen!
Dat is mooi Minou! en voor je het weet ben je al de Decapeptyl aan het spuiten Ik duim weer hard voor je Gr Flam
Mijn ongi komt er nu door. Heeft de primulut z'n werk toch goed gedaan. Op naar volgende week maandag...
Gaat op zich wel. Ik zweet 's nachts alleen heel erg.Komt vast door die deca... Verder heel erg ongi. En idd in afwachting op maandag....hopelijk is alles oke en dan kan ik starten met de puregon
Tja, soms lijkt het lang te duren maar ik hoop dat het vanaf nu heel voorspoedig gaat en mijn duimen draaien weer volop Gr Flam
Ja idd, ik hoop morgen met de puregon te mogen beginnen. Dinsdag weer een afspraak bij acupuntuur En nu maar hopen dat het een keer gaat lukken.... Ondertussen zijn we al 4 jaar verder......times flies....
ja zeg dat, pffff nou, meis ik wens je weer veel succes deze poging. Ik hoop dat de puregon erbij mag en dat het resultaat overweldigend mag zijn Liefs Hope
Time flies ja. Weet nog dat wij saampjes bij de vruchtbaarheidsbehandelingen schreven. Het kostte mij 50 rondes om Marin te krijgen. Laat de hoop dus niet varen meis! Ik hoop dat het nu eens goed raak is voor je. kus
Dank je meiden.. De hoop heb ik ook nog steeds.... Ik heb net een heel stuk gelezen over IVF en acupunctuur.Een artikel van freya.... Zo ervaar ik het ook , erg relaxt wordt ik ervan.