Gisteravond weer acupunctuur gehad. Verder gaat het spuiten prima. Nu afwachten of er eiblaasjes gaan groeien.
Ach ja ,zo nog even werken en dan weekend.... heerlijk. En eigenlijk voel ik me wel aardig goed. Hoe gaat het met jou?
Fijn dat je je zo goed voelt. Dat heb ik ook altijd in de stimulatie fase, want dan weet je tenminste dat er wat gebeurd. Met mij gaat het ook wel goed. Idd lekker weekend. Geniet er maar van. liefs Hope
Ben even niet zo veel hier online te vinden, maar was benieuwd naar je verhaal. Echo zag er dus netjes uit en inmiddels met de puregon begonnen! Hopen dat ze mooi groeien, wanneer mag je voor de volgende echo? Duim hard voor je meis, fijn ook om te horen dat de acupunctuur je goed doet! Groetjes, Erna.
@@@Aldonza, maandag mag ik weer voor een echo... Ik ben erg benieuwd wat er allemaal groeit. Want volgens mij voel ik ze al wel.... Maar het blijft altijd wel spannend om eerst te kijken wat die Puregon doet. Fijn weekend allemaal
Ja idd Elmo, steeds zeurderig gevoel in de buik, richting de liezen.... En de ene keer is het rechts en dan weer links. We zullen morgen zien......
Ze zijn idd goed gegroeid. Er zitten rechts nu 6 en links 5. En ze zijn tussen de 12 en 14 mm... Nog even geduld hebben. Woensdag weer voor controle.
Goed zo! Goed nieuws zeg! Laat ze maar mooi rustig doorgroeien, haastige spoed is zelden goed! Heel veel succes woensdag!