oh nu gaat het vast snel, deze week gaat het dus wel gebeuren! even een vraagje, gaat het spuiten nu steeds het zelfde als de keren daarvoor, qua aantal follikels enzo?
Nou....of ze de punctie deze week nog redt...denk het net niet Maar je weet het niet...als ze maar goed rijpen!
Punctie wordt em deze week niet meer. Waarschijnlijk of dit weekend of na het weekend. @Linda....het lijkt dat ze niet iets sneller van start gaan. Heb dezelfde medicijnen als bij de vorige. Oja.......ik krijg bij deze laatste poging wel 2 teruggeplaatst....
Oke! Laten ze het niet afhangen van de kwaliteit (ESET-protocol?). Of is dat bij de laatste poging niet meer van toepassing?
Heey Minou eitjes zijn dus gestaag aan het groeien, goedzo. Net wat Elmo zegt....haastige spoed is zelden goed, dus voor jou ws een punctie na het weekend... Duimen blijven draaien hoor...dat ze maar mooi door mogen groeien. Succes! Erna.
@@Elmo....nee bij de laatste worden er 2 teruggeplaatst. Als we het zelf niet willen, dan natuurlijk niet.
En donderdag weer een afspraak bij acupunctuur.... Zo heb ik elke dag wat, gaat de week lekker snel voorbij...
Het gaat goed. Er zitten nu 16 eiblaasjes. 2 waren al 18 mm, maar de andere moeten ook nog ff mee. Vrijdag weer een echo, en dan waarschijnlijk zondag of maandag de punctie.... Maar we zien het vrijdag... Morgen eerst maar ff naar acupunctuur... De wachtweken moet ik nog ff volplannen, Elmo...
Oke dan! Nou, gaat super goed toch zo! Lekker volhouden hoor! Ik hoop dat je leuke dingen kunt bedenken in je wachtweken Koffie in het UMCG? haha
Ja ik drink helemaal geen koffie..... Acupunctuur was weer prima. Dag voor de punctie nog een keer heen. Ik ga nu ff relaxen voor de tv....morgen weer vroeg op,,..........
Het ging prima vandaag. De eiblaasjes zijn mooi doorgegroeid. 11 zijn tussen de 18 en 21 mm. De andere 5 wat kleiner.. Vanavond de pregnyl ,.... En zondag is de punctie.. Pffffffff erg spannend weer....