wauw super, gefeliciteerd, ze zijn mooi gegroeid zeg! ik duim voor je en wel relax zondag, rustig op de weg en het zkh!
Wat een mooi aantal! en Zondag de punctie al. Ik wens je alvast veel sterkte en ik ga Zondag natuurlijk weer even kijken hoe het gegaan is en ik duim voor je Zondag Gr Flam en een prettig weekend gewenst die maar een mooie score eitjes gaat opbrengen
Het is idd wel lekker rustig dan. Hoop alleen dat de weg niet weer afgesloten is...want dan tuffen we binnendoor naar Groningen... @@Elmo....zou wel een mooie combi zijn. Want dr P heeft dienst zondag...
Hai Minou, Inmiddels zul je de punctie al wel gehad hebben. Hopelijk is het goed gegaan en een mooi aantal eitjes gevangen. Nu weer erg spannende dagen....en lees over de superkombi dokter P en verpleegkundige G...ga duimen voor net zo'n mooi resultaat als Elmo heeft! Dus ga komende dagen heel hard duimen voor je meis! Groetjes, Erna.
Even een snel berichtje..... De punctie is goed gegaan. Er zijn 13 eicellen gevonden. ik duik nu weer ff in m'n bedje..
13 super zeg daar moeten zeker wel een paar mooie emmy's uitkomen doe het maar rustig aan en veel succes op naar de tp
13 Dat is echt een heel mooi aantal. Nu ga ik hard duimen voor mooie bevruchte eitjes! Blijf je goed drinken Minou Wanneer hoor je precies hoeveel embryo's er zijn? Gr Flam
Hallo...... Hier ben ik dan weer. Heb me ziekgemeld vandaag. Best wel veel napijn, vooral rechts, maar daar kwamen ook 10 eicellen uit. Woensdag worden we gebeld hoeveel emmy's er zijn.En hoelaat de TP is.... Nog even afwachten. Vanavond nog weer naar acupunctuur, het nestje zo mooi mogelijk maken voor de terugplaatsing...