Doe maar lekker rustig aan Minou Ik ben heel hard voor je aan het duimen Dat er maar heel goed nieuws mag komen Woensdag! Gr Flam
Hi Minou, Vandaag bellen ze! Spannend! Misselijkheid: meteen even naar vragen. Misschien stress of "gewoon" een virus. Wij hebben beide ziek gelegen met een buikvirus (het schijnt te heersen).
Hihi Elmo Het is super gegaan. Alle 13 eicellen zijn bevrucht. Er zitten nu 2 in mijn buikje. En 7 andere, als ze morgen doorgedeeld zijn mogen die naar de Noordpool Hier kan ik morgenmiddag over bellen... Ik ben helemaal blij .... Nu die spannende wachtweken..
Wat mooi nieuws Minou! Ik ga heel hard duimen voor de twins! Dat ze zich maar goed vast mogen houden en het zou helemaal prachtig zijn als er nog wat ijsbeertjes bijkomen maar ik ga nu mijn energie richten op het draaien van duimen. Spannend! Gr Flam
Minou mooi zeg! 2 mooie emmy's in de buik die daar hopelijk nu nog een maandje of 9 blijven vertoeven en nog een paar mooie eskimootjes waarschijnlijk! Nu het hefstigste....afwachten. Meid wens je heel veel succes, duimen draaien hier volop en gaan voor een mooie positieve test! Groetjes, Erna.
Hey Minou, ik hoop dat ze weerhaakjes hebben dat ze zich goed vast klampen in je buik. Veel succes in de "elledige" wachtweken. Liefs Hope
Er zijn 5 eskimootjes naar de Noordpool gegaan.... Ben erg blij..... Verder af en toe toch nog wel last van de buik. Soms hele erge steken...