ik weet 't al minou, ben vanmorgen gebeld, we hebben 6 embryo's. en morgen om 14:15 uur hebben we de tp. daarna kom ik gezellig naast je zitten oké
Ja echt wel killing..... Mijn borsten deden steeds heel zeer en dat is nu weg.. Heb net ff getempt (ach ja weet wel dat het niks zegt),maar die was heel hoog 37.8 ****ik probeer positief te denken, al valt dat vaak niet mee****
Lieve Minou, Zomaar overdag even tempen heeft echt helemaal geen zin meid! Dat helpt alleen als je het elke dag, op dezelfde tijd, in bed doet zonder het gebruik van hormonen. Ik snap het wel...maar het zegt echt niks. Elmo
I know ,I know.... Kom nu ontspannen terug van acupunctuur.... Ik duik zo op de bank, ga hart in aktie maar ff kijken....
Die 2e wachtweek is het ergste. Je gaat op elk symptoom letten. Dab gaan je gedachten de positieve kant uit en dan wordt je weer negatief. Hou vol Minou! Ik duim keihard dat het goedkomt Gr Flam
heb ik ook wel eens gedaan hoor minou, je zou het ergens al zo graag stiekum even willen weten, een teken dat het raak is en dan ondertussen stilletjes aftellen tot de testdatum. en na al die pogingen blijf je toch in de ww zoeken naar antwoorden, denk maar zo ene goed teken, je gelooft erin, heb vertrouwen dat het goed kan komen, hou je taai meis
Het gaat niet zo goed.. Vanmorgen om 4.30 lichtbruin gespot. Heb ook last van m'n eierstokken. Heb met ziekenhuis gebeld, en ben later door arts teruggebeld. Moet nu rustig aan doen, veel drinken en afwachten. Dat bruin hoeft niks te betekenen, maar ja de vorige keer had ik dat ook al op dag 9 na de TP.... Dit wordt een zwaar weekend.......
He bah Minou. Zoland het nog niet rood is, is er nog steeds hoop. Hou je rustig en hoe moeilijk dan ook blijf positief denken. Fijn weekend. X Elvira
Ik blijf voor je duimen meid! Zolang het niet rood is hoeft het niks te betekenen. Dit weekend mag voorbijvliegen van mij...
Net de progestan weer ingebracht , maar zag niet echt meer bruin.... Ik had gister de hele vriezer op de kop gehad en tijdens en na die tijd veel last van de eierstokken. Vandaag lig ik heerlijk relaxt op de bank wat te lezen en heb zelfs nog ff geslapen...