Ja meis....na een punctie (en dus hele gevoelige stokkies) zijn dat soort activiteiten niet echt aan te raden! Ga lekker op de bank...!
Gelukkig Minou! geen bruin meer! weg met dat rood en bruin. Lekker rustig aan doen he. Hou maar een lui weekendje,veel beter! Prettig weekend en mijn duimen draaien door Gr Flam
Tot nu toe vandaag geen bruin meer gespot.. Heb hele zere boobies.... En m'n eierstokkies voel ik steeds zitten.
Wanneer heb je de TP gehad? En wat zegt je gevoel? Als je nu (morgen 2 weken na de punctie) nog/weer zere boobies hebt, dan heb ik goeie hoop voor je
@@ginny....vorige week woensdag. Ik zit morgen 2 weken na de punctie. 19 november mag ik testen. Af en toe positief gevoel, maar dat durf ik niet echt vast te houden. Die hormonen kunnen je soms ook zo voor de gek houden. Jij heel veel succes maandag en dan woensdag al de tp
Ik mag altijd 2 weken na punctie testen, dus dat is in jouw geval morgen Maar de meeste ZH's hanteren inderdaad 2 weken na TP. Ik heb idd maandag de punctie en dan word ik woensdag gebeld met de uitslag en dan hoor ik ook of de TP woensdag of donderdag is.
nou die boobies vind ik een goed teken want bij mij werd dat de laatste dagen juist minder! na tien dagen is de pregnyl zo'n beetje uit je lichaam dus als je dan toch zere boobies houdt kan het een goed teken zijn!
Over 2 dagen testen als ik het goed begrepen heb. Spannend! Ik duim nog even heel hard door. Dat het maar een mooie positieve test mag worden! Gr Flam
Jeetje meid, ik heb het echt enorm druk! Wil je me verandering mailen / pb'en of iets anders? Ik duim voor je hoor!
Hoe gaat het met je meid? Pfff zenuwslopend dit! Ik duim zo hard voor een positieve test! Liefs Kirby
Vandaag naar ziekenhuis geweest. Heb steeds erge pijn aan rechter zijkant. Dit blijkt dus een erg grote eierstok te zijn en er zitten bloedinkjes in. Bloeduitslag was goed, gelukkig geen overstimulatie of een infectie. Ik moet nu rust houden....niet werken, niet stofzuigen ...... Maar nog steeds geen bloed.
Ik wacht echt tot woensdag , ik heb wel in ziekenhuis gevraagd of ze vandaag ook al in bloed hcg konden testen. Maar helaas..... Moet nog even geduld hebben. Ik moet echt rustig aan doen.....pffffff ik wou dat ik een laptop had dan kon ie meer op de bank. Lang achter de pc gaat ook niet.