Het is zo onwerkelijk allemaal...... Ik moet nog 2 weken rust houden voor mijn eierstok ......dus toch die hcg die die stokkies weer overstuur maakt......
Woeeeehoooeeee!! Van harte gefeliciteerd meid!!!! Op naar een goeie echo!! Aaah wat fantastisch is dit toch!
Dan lekker 2 weken met een big smile op de bank. Lekker zwp-en (zwangerschapspagina-en), dvd'tje, boekie erbij en genieten!
GEFELICITEERD! Wat een fantastisch nieuws Daar wordt ik nou helemaal blij van Geniet ervan en deze balonnen zijn voor jou Gr Flam
PROFICIAT MEID! Ik zei het toch al gisteren! Het is je van harte gegund! Hoe reageerde hubbie? Liefs Marjo
Nou das pas een duidelijk positieve test. Wat geweldig Minou. Gefeliciteerd en geniet ervan. Liefs Hope
hey wat goed gefeliciteerd meid! eindelijk is het dan zover... hou je maar rustig en hopelijk over 2 weken een goede echo
Helemaal geweldig Minou! Super bedankt voor de mail op de valreep! Ik werd zelfs per sms op de hoogte gehouden! Ga lekker genieten en dan op naar 3 december!
Minou wow wat een supernieuws!!! En dat is niet te missen....VET POSITIEF!! Geweldig hoor! Nu even goed rustig aan ...door je HCG kan je idd nog meer last van je stokkies krijgen. Idd...kom maar lekker poedelen in de walvissenzee!! Hopen dat er nu weer meer jouw voorbeeld komen volgen! Lekker genieten en op naar een prachtige echo! Kus, Erna.