Joehoeeee van harte gefeliciteerd meid! Dat is nog eens een duidelijk test....super! Geniet ervan en op naar 3 december!
Vanmorgen al weer vroeg wakker. Heb nog even een clear blue test gedaan... En ja hoor ....ook direct zwanger...... Kan niet wachten tot het 3 december is..... Elk jaar met oud en nieuw proosten we met vrienden op een vruchtbaar jaar,......en dat we zwanger zouden worden. En dat al 4 jaar lang.....en nu mag ik aan de Jip en Janneke champagne....
@@Elmo....dan ben ik ff op de hoogte...... Verder iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties......
Ik blijf je volgen. Ben zo benieuwd naar de echo. Ik proost nu alvast. Op een fantastische zwangerschap! Gr Flam
Lief van je Mamamarin..... Flam ........het is superspannend allemaal... En doordat eigenlijk iedereen wist dat we IVF deden, weten ze het nu ook allemaal zo vroeg.....
Ik neem aan dat je weet dat Mamamarin eigenlijk gewoon FemkeJ is he Minou. Anders ga je vast denken wat die nou weer moet van je. Jouw zwangerschap door te sms-en. hahahaha
Vandaag is de mevrouw van moeders voor moeders langs geweest... En de flessen gekregen die ik kan vullen... Hier halen ze de pregnyl uit... Dus ja we weten allemaal in de MMM wel hoe belangrijk die spuit is...
Ja idd... Zat steeds na te denken of ik het bij zwanger neer zou zetten. Heb ik inmiddels wel gedaan... Maar is idd wel vreemd... Ik zie ook geen walvisbaby's.....