Goed zo meiden .....flink doorduimen dat heeft Minoutje nodig.... Ik hoop ook dat de dagen omvliegen........ @@Elmo....hoorde jij het direct na de bloedtest of het wel of niet is?
He Minou, Helaas...de uitslagen gaan via het lab en je wordt dus gebeld thuis. Dat wachten vond ik altijd vreselijk...sterkte dus! Elmo'tje
Mijn weekend is tot nu toe roodloos.... Ik zit nu op 15 dagen na de IUI....... Ik slaap op het moment slecht.Steeds erg vroeg wakker.Kan dan eerst niet slapen later wel. Ik dacht vanmorgen dat ik ongi werd.Heel erg buikpijn.Mijn borsten deden ook niet echt zeer meer. Maar er is nog niks te zien.De boobies worden ook alweer wat pijnlijker. Erg vreemd.Ik wordt er wel zenuwachtig van hoor...... Ik denk elke keer toch ....waarom zou het nu ineens met IUI wel lukken.. : : : : Ik ben erg bang dat ik dinsdag een teleurstelling te horen krijg en dat daarna de ongi er ook doorkomt....... liefs onzekere Minou
@@Elvira........ik ben bang dat het hier game over is. Heb een beetje licht bruine afscheiding. De voortekenen van de ongi........ En als het niet doorzet mag ik dinsdag voor een bloedtest.
ik wilde net jubbel berichten gaan plaatsen en dan lees ikje laatste berichtje..... gvd das mooi balen zeg..........ik hoop dat het niks te betekenen heeft.... sterkte
Minou, hoe is het vandaag. Ik hoop zo dat het bij bruine afscheiding is gebleven! Ik duim nog hard door voor jou Groetjes Scat
Helaas zijn dit toch echt de . Echt balen. In het begin had ik al zoiets van waarom zou het nu in eens wel met een IUI. Maar die pregnyl heeft mij zo in de war gebracht. Ik had zulke zere boobies......... Ik hoop zo dat ik de volgende ronde wel een ei heb die er zit. En dat het dan eens tot een TP komt...... [-o< [-o< [-o<
hey meid balen zeg dat je ongi bent geworden heel veel sterkte! en hopelijk lukt het de volgende keer wel [-o<
Gelukkig mag ik dit jaar nog een keer. Dit lukt nog net voor de kerstsluiting... Volgende week vrijdag de eerste FM voor de 3e ronde.........
oh spannend meid fijn dat het dit jaar nog gaat lukken hopelijk sluit je dit jaar af met een positieve test ik zal weer voor je gaan duimen!