Ik ben weleens benieuwd . Heeft de Iphone ook minpunten? En dan vooral de 5/5s. Ik neig erg naar een Iphone, ik heb nog een maand om te beslissen. Ik hoor voornamelijk veel positieve verhalen, maar zijn er ook mindere? Ben benieuwd!
Hier de 5, fantastisch! Wil nooit meer wat anders Ik laad 'm elke nacht op maar heb er ook best veel apps opstaan en de hele dag aan het whatsappen/facebook e.d.
Dat het snoer van de lader zo kort is.. vind dat echt zo onhandig! En verder moet ik hem wel echt elke dag opladen, maar ik gebruik em ook veel. Maar afgezien van deze 2 puntjes is het een super telefoon! Ik hoef echt niks anders meer
Daar kun je een verlengstuk voor kopen, dan is je snoer het dubbele van nu. Ik heb er 1 van Trust, was maar iets van 11 kwijt. Ideaal!!
Ik vind dat er maar 1 nadeel is: iTunes! Wat een k*t programma. Verder gaat de batterij van mijn iPhone (5c) erg lang mee. Had hiervoor een 4 en die was zo leeg.
De prijs en je moet hem vaak opladen. Maar ben helemaal gek op mijn IPhone, zou geen ander meer willen.
Dit is ook het enige wat ik kan verzinnen.. En dat weegt niet op tegen de voordelen Ik heb altijd een lader bij me, en dat werkt prima
Enige nadeel vind ik Itunes. Luister nu om die reden veel podcasts, dat is dan wel een pluspunt die podcasts.
Ja ik weet inderdaad dat die verlengstukken bestaan, maar ik snap gewoon niet waarom het originele snoer zo kort is
Mijn batterij is echt heel snel leeg en valt soms bij 30% batterij al uit. Ik heb m net een jaar en moet er dus nog een jaar mee doen ivm abbo, anders had ik een ander gekocht denk ik (heb nu de 5). Wat ik ook irritant vind is dat de oortjes en opladers niet geschikt zijn voor langdurig gebruik (snoertje scheurt, geluid gaat zomaar achteruit) en je dus nieuwe moet kopen en al die accesoires voor de iphone zo belachelijk duur zijn.
En hoe zit het met typen? Gaat dat een beetje handig? Ik heb gehoord dar typen irritant is op de iphone. Ik heb nu een blackberry en die typt super. Ik typ redelijk veel en vaak op mijn telefoon. Ik maak veel lijstjes en mail en whatsapp veel. Dan is het vervelend als typen moeilijk gaat.
Het is Apple. Nee zonder gekheid het besturingssysteem moet je liggen. Ik vind Apple net wat te gesloten, je kan niet makkelijk even wat delen met een ander besturingssysteem. Als je zelf bijvoorbeeld een iMac hebt dan is het handig. En als veel mensen in je omgeving ook een apple hebben snap ik het ook. Ik vind het bewerkelijke van android nu juist fijn... maar dat is persoonlijk
Ik heb een iphone5, en kan niet meer zonder. Elke nacht even op de oplader en het gaat prima. Voor muziek gebruik ik spotify, daarvoor gebruikte ik al itunes. Ik gebruik mijn telefoon meer dan mijn ipad en hij gaat dan overal mee naartoe, sportschool, hardlopen, auto etc. Mijn man heeft een Samsung S4 en ik kan echt niet aan dat toestel wennen.
Alleen de prijs eigenlijk, verder vind ik het een hele fijne telefoon. Snel, makkelijk in gebruik, en ik laad m gewoon iedere nacht op, dus nooit batterijproblemen.
iTunes is bout. En alles moet via de pc ( andere ringtones enzo) ... Verder vind ik er weinig slecht aan. Geniet al een tijdje van mijn 4s!