Thanks ladies! We gaan er gewoon voor. 1 grijze muur met zilveren sterren en de overige muren zacht mintgroen.
Ik ben ook zeker fan van mintgroen voor de babykamer, alleen weet ik nog niet of het jongen of meisje word (nu nog iets te vroeg haha). Maar ik vind mintgroen meer voor jongen dan voor meisje.. maar kan dus ook voor meisje?
Vind mintgroen meer voor jongens dan voor meisjes! Ik zit ook nog te twijfelen tussen mintgroen of blauw als we een jongen krijgen. Met sterrenbehang is helemaal gaaf!
Ik wou dke kleuren ook doen als ik een jongen zou krijgen. Maar het werd een meisje en ik vind het te jongensachtig haha
Wij hebben deze combi voor onze baby (meisje, uitgerekend in augustus) en ik denk juist de hele tijd: is dit niet te jongensachtig?
Ik heb mintgroen met wit als basis, nu het een meisje wordt neem ik roze accessoires, als het een jongen was geweest zou ik grijze accessoires hebben genomen.
Wij hebben een grijze muur met mintgroen en roze accessoires waardoor het heel stoer is geworden. Kan helaas nog geen foto laten zien
Wij gaan ook voor mintgroen met grijs, we gaan voor een verrassing. Ik vind de kleuren prima kunnen voor beide.
Ons kamertje schiet al aardig op en ik vind het zeker niet te jongensachtig! Maar smaken verschillen natuurlijk. Zodra er een meisje/jongentje in komt te slapen komen er automatisch dingen in roze/blauw. Vooral al wat je van het kraambezoek krijgt denk ik
Wij weten niet wat het wordt en hebben ook voor mintgroen met grijs gekozen, erg leuk en kan voor allebei!