Luieremmer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Papallona, Apr 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

Apr 9, 2016
    1,029
    247
    63
    Female
    Wij moeten nog een luieremmer hebben en wat mij betreft kan dit een simpel ding worden. Echter gaf iemand aan dat we ook luieremmer zijn die ervoor zorgen dat er ruimte bespaard wordt in de container? (Word dat dan anders verpakt ofzo?)
    Iemand hier ervaring mee?

2. Goudin

Goudin Actief lid

Dec 23, 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee, nog geen ervaring. Wij hebben een Brabantia pedaalemmer gekocht. We hebben er ook zo eentje bij het toilet staan en ik weet al dat deze vrijwel niet ruiken als je plas/poep al dan niet met papier in sanitairzakjes erin gooit. Lang leve een tijdje een kapotte riolering voor die opgedane ervaring..

Ik ben wel benieuwd naar die luieremmer, dus ik lees hier even mee. Misschien is het een seal systeem die de lucht er meer uitdrukt?

3. Besco

Besco Fanatiek lid

Jun 2, 2016
    1,154
    999
    113
    Ik heb een simpele afsluitbare prullenbak van Ikea. Zakje erin en klaar. Ruikt niets, is goed af te sluiten. Vond die 'echte' luieremmers zo duur, en dan vooral de navul verpakkingen van de zakken.

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Bij de oudste ooit zo'n luier emmer met dure cassettes gebruikt. Maar we zijn er al vrij snel weer vanaf gestapt.
    Plasluiertjes gingen gewoon direct in de vuilnisbak binnen. En poepluiertjes direct in de kliko achter in de tuin.
    Ik vind die luieremmers maar smerig. Ook die met die peperdure cassettes. En dat loopje naar de kliko is geen probleem.

5. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Moet je wel een kliko hebben (hier alleen gft en plastic kliko en de rest moet je zelf maar de rest container brengen en om nou met elke luier een km te lopen...) maar dit zou wat mij betreft wel de beste manier zijn. Bijneem eerste roken we het toch nog wel vaak in de vuilnisbak. Nu hebben we een diaperchamp daar kunnen gewone zakken in overigens!

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

Nov 11, 2015
    1,891
    82
    48
    Die plastic luieremmers stinken enorm vond ik.
    ondanks de luierzakjes die ik gebruikte.
    Hebben nu een gewone "metalen" pedaalemmer.

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Wíj hebben een diaperchamp. Kunnen gewone zakken in. Luiers mogen wij hier gratis inleveren dus willen we zeker apart houden. Erg tevreden mee. Via marktplaats ook niet te duur. Gewoon ff goed schoonmaken

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wij hebben een gewone vuilnisbak op het balkon staan voor de luiers.
    Daar gooien we alle luiers in met een zakje eromheen.

9. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Wij ook diaperchamp en erg tevreden!

10. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

Nov 24, 2015
    1,018
    157
    63
    Korbell luieremmer en navulling is echt een aanrader! Niet zo duur, geurloos en super handig! Te koop bij bol.com.

11. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wij hebben een Ubi, super ding!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben diaperchamps, heel tevreden over!

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Deze hebben wij ook en heel tevreden!

14. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,768
    2,184
    113
    Gewoon een ijzeren emmer met een pedaalemmerzak erin. Nooit problemen mee gehad...

15. Loutjepoutje

Sep 14, 2014
    60
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wij ook diaperchamp, inderdaad niet zo'n sangenic met belachelijke navulcassete's maar.. vind t echt 1 zo'n ding van de uitzetlijst die bij ons totaal overbodig was, ik nam alle luiers toch mee naar beneden en gooide ze daar weg of in de grijze.
    Als je t aan mij vraagt, zonde, een luieremmer

16. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Hier komt ook een pedaalemmer te staan. Kan de zakken gelukkig op mijn werk droppen ;)

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Wij ook en ook erg tevreden!

18. Louloute

Louloute Niet meer actief

Diaperchamp 👍 top ding! Je ruikt niks.
    Ook geen dure navul cassettes.

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Wij hebben de Ubi, redelijk tevreden. Je ruikt niks. We doen er gewone pedaalemmerzakken in maar je moet hem niet te vol doen dan is die er lastig uit te krijgen..
    Twijfel nu voor de tweede een diaperchamp te kopen. Kunnen hier ook gewone pedaalemmer zakken in?

20. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja maar ik vind het ene herrie ding en hij gaat heel erg snel heel erg stinken, wij hebben juist voor de tweede een ubi haha, na een diaperchamp gehad te hebben.

Share This Page