Natuurlijk vooral doen als jullie het mooi vinden. En dat zul je ook doen denk ik. Maar goed, mijn mening.. Ik ben persoonlijk niet kapot van de "-te" trend dus alles in de categorie Ninthe, Jinthe, Jenthe, Benthe, Minthe, Lenthe, enz. is niet wat ik geweldig vind maar ik vind het ook absoluut niet lelijk. Gewoon niet mijn ding maar trek je daar zeker niks van aan want zo heb ik vast weer voorkeuren waar jij niet warm voor loopt. Veel geluk met jullie dochter en succes met kiezen.
Bedankt voor jullie reacties, zowel positief als negatief. De overig genoemde namen zijn hier de revue al gepasseerd Denk dat het toch maar Minthe blijft of misschien Minte, daar zullen we nog eens even over nadenken!
Mooi en vooral als Minte. Ik vindt het alleen wel een naam met een softe klant. Maar dat kan ook juist jou smaak zijn. Iets pittiger vind ik Quinte, Jinke, Bente.
Wauw vind het echt een leuke naam! Vind hem erg origineel. En de h ertussen vind ik veel mooier staan! Heb de naam nog nooit gehoord
Niet mijn smaak maar verder is er niks mis met de naam. Dus als jullie het zo leuk vinden zou ik het gewoon doen.
Ik vind het een prachtige naam, stond op ons lijstje. Mocht ik ooit nog een dochter krijgen dan is de kans groot dat ze zo gaat heten .
Ik zou óf voor Minte óf voor Ninthe gaan. Ik denk dat ze haar naam bij de laatste optie later minder vaak hoeft te spellen omdat die nu wat bekender is.