Miracles in de MMM ivm te korte LF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss Mommy, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Nou dat boze mailtje heeft nut gehad hoor.....ze belde vandaag, ze wilde een afspraak met me maken. Ik kan nu 18 maart terecht voor een eerste gesprek. Het word nu echt...

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    gelukkig dat ze er nu vaart achter gaan zetten. Jullie wachten al zo lang......

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nu is t dus aftellen tot de 18e maart, spannend!

Eindelijk he!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Wat goed Talulah! Eindelijk actie.

Het is lekker hoor, onder die steen. Al gluur ik wel af en toe om wat bij te lezen. Maar ben ook gewoon druk op werk en thuis, dus kom er soms niet eens aan toe.
    Heb vanochtend progesteron laten prikken, gewoon op CD21, ondanks korte LF. Volgende week rond deze tijd zit ik weer bij de gyn (zag haar vanmorgen nog lopen, haha) voor alle uitslagen en het vervolgprogramma.

Hoe is het verder met jullie? Kom gerust onder mijn steen, alleen is maar alleen ;)

5. Miss Mommy

Milk, ik kom je wel gezelschap houden hoor, gezellie!

Dan ben ik s benieuwd wat eruit gaat komen, ook weer spannend dus!

Hier zit ik alweer op dag 31 en nog steeds geen ei te bespeuren...
    Gaat wel erg lang duren zo!
    Maar ja, had ook niet anders verwacht, waarom zou s alles een keer volgens t boekje gaan...

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wat, dag 31 en nog geen ei? Weet je het zeker, als je cycli zijn verder max 35 dagen... of verwacht je dat de curretage de boel een beetje van slag heeft gebracht?
    wanneer krijgen jullie de uitslag van de karyotypering?

7. Miss Mommy

Ik denk inderdaad dat de curettage alles in de war heeft gegooid.

Dit is mn temp kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03

Ben nu ook sinds een dag of 3 - 4 begonnen met ovu testen, omdat ik t wel erg lang vind duren allemaal, hier staat wel een licht streepje op, maar is nog lang niet positief.

Gisteren en eergisteren wel wat menstruatie krampjes gehad, maar kan mn ei gewoon nog niet zijn als je naar mn temp kaartje kijkt...

Misschien word t wel gewoon een doorbraakbloeding deze keer, kan ook he, ik weet t niet.

Maar afwachten!

De uitslag van de karyotypering krijgen we nu over ongeveer zo'n 4 weken, duurt me ook veel te lang hoor!
    Heb nog geen afspraak staan, hoop dat ik voor die tijd weer gewoon bezig ben met de behandelingen!

Nou, ben dr vandoor, moet gaan werken.
    Ben alleen hartstikke moe, heb de carnaval nog in mn benen zitten!

8. Miss Mommy

Was net even mn temp kaartje aan t bijwerken op FF.
    Als ik daar nou morgen ook nog 37 graden invul, dan zet hij mn ei toch op afgelopen maandag!
    Maar heb helemaal geen positieve ovu test gehad...
    Kwam niet eens in de buurt! Maar t streepje is nu wel ineens helemaal weg...

Ook heb ik eergisteren en gisteren flinke ongikrampjes gehad, dus wat dat betreft zou t wel kunnen kloppen...

Beetje vreemd allemaal!

Wat denken jullie?

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ziet eruit alsof ie inderdaad maandag geweest is, nog een beetje geklust rond die tijd?

10. Miss Mommy

Ja, wel geklust ja...

Maar weet niet hoe ik me eronder moet voelen, zei t toen straks als tegen mn hubbie, voel me erg onzeker.

Heb deze ronde namelijk geen clomid gebruikt, dus mn progesteron is dus ook weer veel te laag deze ronde.
    Ben gewoon bang, dat als t misschien weer raak zou zijn, t hierdoor weer mis zal gaan...

Hoe zit t bij jou, zie nog 3 dagen en dan kun je testen, al symptoompjes?
    Hoe zit t met je LF dan deze ronde?

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ik begrijp dat je onzekerheid nu extra hoog is, hopelijk heb je veel steun aan je hubbie (en hij aan jou, die miskramen zijn niet niks). Ik weet niet of te weinig progesteron de boosdoener kan zijn bij een miskraam, hoe dan ook zijn er helaas meer zaken die tot een miskraam leiden. Ondanks je onzekerheid, hoop ik toch dat je snel een gezonde zwangerschap hebt! Zou toch mooi zijn als dat zonder clomid kan!

Ik heb geen symptoompjes, net als altijd. Ik ben er dus van overtuigd dat ik dinsdag (=NOD) ongi naar de gyn ga. Geen idee van LF dit keer. Afhankelijk van wat de gyn te melden heeft, wil ik dit volgende ronde weer in de gaten gaan houden. Zeker als ik weer opnieuw progesteron moet laten prikken. We shall see!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ehm, dacht net, ik loop leeg... was ook zo, ben ongi :confused:
    Ineens cyclus van 25 dagen... Op naar ronde 15 dan maar weer!

13. Miss Mommy

Milk...wat ontzettend balen... :cry:

Dus ook nog ongi als je naar de gyn moet.
    Schiet lekker op zo he, ronde 14 alweer! :(

Vorig jaar op 3 maart zijn wij begonnen voor een beebje, over 2 dagen dus ook officieel een jaar bezig... :cry:

14. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    wat balen Milk :( Ik ben een paar dagen geleden ronde 26 in gegaan.
    Wij zijn bijna 1,5 jaar en 1 maand bezig *zucht*

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Balen Talulah, jij ook al... Gelukkig komt jouw IUI er nu aan!
    Hier nu een jaar en 2 weken bezig... valt dus nog mee vergeleken met sommige anderen.

16. Miss Mommy

Milk hoe was t bij de gyn?

Hier ff een rot dag... baal gewoon, een jaar bezig 2 mk verder en nog geen beebje...
    Gisteren en vandaag trouwens wat lichte ongi krampjes gehad, maar temp is nog netjes hoog!

http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee Miracles, helaas voor jullie vandaag een jaar kinderwens! Ik kan me voorstellen dat dat weer even een klap geeft! Laten we hopen dat het snel weer raak is, en dan lekker blijft zitten.

Bezoek aan gyn was goed: chlamydia negatief en progesteron was 41 (op ong. dag 5 na ei, denk ik), dus goed. Nu dus HSG, en omdat ik op dag 3 zit, hebben ze meteen gebeld. Ik kan volgende week donderdag al terecht, waaaaaaah. En als HSG goed is, mag ik een half jaar niet meer komen, en heb ik 42% kans dat ik binnen een jaar zwanger ben. Laten we het hopen!

18. Miss Mommy

Wauw, wat goed dat je progesteron uitslag zo netjes was! En de rest ook natuurlijk!

Volgende week dus HSG, spannend zeg, zie je er erg tegenop?

Vind t wel een beetje vreemd, dat als je HSG goed is, dat je dan t eerste half jaar niet meer mag komen...

Maar goed, we hopen dat je in elk geval snel zwanger zult zijn! Mijn duimen blijven draaien!

Hier vandaag veel ongi krampjes, heb echt t idee dat ik ongi ga worden...
    Maar nog geen bloed gezien, wel veel slijm...

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ik zie juist uit naar de HSG, ook al gaat het vast pijn doen. Heb jij er al een gehad? Hoe was dat?
    En een half jaar niet komen: ze hebben aan de hand van leeftijd, hoe lang bezig, % goede zaadjes man, goede HSG-uitslag enzo bepaald dat de kans straks die 42% is binnen een jaar zwanger te worden. Op basis van het feit dat HSG 4 maanden verhoogde vruchtbaarheid geeft, en er verder ook niks geks lijkt te zijn, gaan ze pas weer na 6 maandjes verder denken. Eigenlijk wel lekker hoor, gewoon weer even 6 maandjes rustig aan doen, met de zekerheid dat ze daarna maatregelen gaan nemen.

Balen dat je weer ongi voelt aankomen...

20. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Wees niet bang voor de HSG, ik heb hem ook gehad en hij is ontzettend meegevallen. het zuigtuutje op je baarmoedermond is even geen pretje maar wel te doen, vloeistof inspuiten heb ik helemaal niks van gevoeld!

Balen Miracles dat je ongi-krampjes hebt, maar misschien is het wel goed om een keertje over te slaan dan kun je tussen je oren even rustig blijven. (je snapt wel wat ik bedoel ;) )

Hier verder weinig nieuws, ik zit weer in mijn klusperiode. (al vraag ik me af waarvoor ik dat nog doe :rolleyes: ) Vandaag over 2 weken naar het ziekenhuis, ben benieuwd hoe lang die 2 weken gaan duren!

Deel Deze Pagina