Miracles in de MMM ivm te korte LF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss Mommy, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw Chantal, ik zat even onder steen vandaan te lezen en zie ineens dit goede nieuws! Lekker van genieten meis! Enne, deze week wel nog naar de gyn?

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Talulah, vanmorgen weer de inseminatie gehad, mn duimen draaien weer!!! :)

@Chantal, GEFELICITEERD!!!

Ik heb afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, alles was goed met onze kleine spruit! :D

Verder hier nog geen veranderingen, ben nog steeds op een telefoontje aan t wachten voor de behandeling bij de pijnkliniek...

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Grrr dames, ben weer ongi geworden :(

Miracles, top dat alles goed is met de kleine!! Inmiddels al een telefoontje gehad van de pijnkliniek?
    Enneh, weten jullie het geslacht nu ook?

Talulah, ik duim voor je door hoor!!

Chantal, hoe issie nu??

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden,
    Ik heb ook een te korte LF. In combinatie met zaad wat de ene keer erg goed is en de andere keer erg slecht. Wij zijn op advies van de gyn meteen met IUI begonnen. 4e iui was ik zwanger. Missed abortion gehad met 7w5d. Daarna nog 3x IUI gehad maar wij hadden er geen vertrouwen meer in! We zijn na een gesprek met de gyn met IVF begonnen. De eerste keer was er geen bevruchting en dus ook geen terugplaatsing. De 2e keer gingen we voor IVF ICSI. Ik ben opgenomen geweest met een overstimulatie door alle medicijnen. Er is wel een terugplaatsing geweest. En het resultaat... zie mijn banner!
    Nu willen we heel graag voor een 3e kindje gaan!

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, hoe gaat ie daar?? Hier alles voorspoedig... maandag zitten we alweer op 7 wkn. Vandaag mn eerste echo gehad en heb gewoon een hartje zien kloppen!!! Echt zooo bizar!!

Hoe gaat het met de rest??

6. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Leuk dat je een kloppend hartje hebt gezien.

Hier gaat het niet goed, vandaag ongi geworden dus nu door voor de 6e IUI:( Ik ben positiviteit aan het verzamelen het is alleen ver te zoeken.

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, hoe gaat ie daar???

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heropend

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hi meiden,

even een vraagje aan ervarings deskundigen hoor als t mag :D
    ik ben erachter dat mijn Lf 10 dagen is. is dat te kort?
    en verder is mijn cyclus best regelmatig. tussen de 26 en dagen ongeveer, dus daar is niks mis mee. nu wil ik eigenlijk graag met etos zwanger worden beginnen, maar ik lees steeds dat meiden daaraan beginnen die een onregelmatige cyclus hebben. nu die van mij dus niet onregelmatig is, is t dan wel verstandig om die pillen te gaan slikken?
    en moet ik me dus zorgen maken om die LF van 10 dagen en de HA inschakelen?

alvast ontzettend bedankt voor de reacties!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi Mendie,

Een LF van 10 dagen is idd te kort, maar als je dit topic hebt gelezen, heb je ook gelezen dat Chantal en Miracles toch zwanger zijn geworden. Maaaaar Talulah en ik hebben ook beiden een zwakke LF en ik ben gestart met IVF en Talulah staat op de wachtlijst voor IVF... Waarom zeg ik dit tegen je: het kan gewoon 2 kanten opgaan: wie weet ben jij wel een bofkont die ondanks je zwakke LF zonder medicijnen zwanger gaat worden, maar mischien ook niet. En als jij je zorgen maakt, is er maar 1 manier om daar van af te komen: een verwijsbrief bij de HA te vragen en dan je laten onderzoeken door een gyn/fertiliteitsarts. Als je HA dit weigert, en je wilt toch meer weten, vraag dan of je een week na je eisprong je Progesteronwaarde mag laten prikken. Een te laag progesterongehalte is vaak een oorzaak van een slechte LF. Als deze onder de 30 is, betekend dit vaak dat je hulp nodig zult hebben bij zwanger worden, al zijn er ook altijd bofkonten die ondanks een laag progesterongehalte toch spontaan zwanger worden..
    Ik hoop voor je dat je tot die bofkonten behoort!!

Of je met Etos zwanger worden moet proberen? Ik weet het niet, heb dat nooit gebruikt want ik heb daar niet echt vertrouwen in...
    Je kunt het anders ook een paar maand proberen... Maar als je besluit om naar de HA te gaan, zou ik dit niet gebruiken en je lijf gewoon laten zien zoals het is. Als je trouwens Clomid zou krijgen voor een betere eisprong/betere LF dan schijn je zelfs beter geen Etos zwanger worden te kunnen gaan gebruiken omdat daar een stofje in zit dat juist waardoor de Clomid minder goed werkt...

Jij bent de enige die de keuze kan maken om wel of niet naar de HA te gaan en of je wel of niet Etos zwanger worden moet gaan gebruiken. Ik hoop dat je iets aan dit stukje zult hebben.
    Veel succes!!

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ontzettend bedankt voor je reactie.
    ik heb een paar maanden terug bloed moeten laten prikken om te kijken of ik een eisprong had ja of nee en dat moest dus op dag 21 van mijn cyclus. toen ik de uitslag kreeg werd er gezegt dat dat het geval was en dat de uitslag 30 was. ik vroeg wat dat betekende, maar dat werd niet echt uitgelegt ofzo.
    ik vind sowieso dat ik een rare gyn heb, dus ik ga denk ik naar een andere.
    maar weten jullie dus wat dat dan te betekenen heeft?

ook lees ik overal op internet dat een lf van 10 NET goed is. dat t echt niet korter moet zijn. hmmm snap t niet meer

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, meiden zaterdag is Miracles bevallen van een gezonde zoon, Roann!

13. Miss Mommy

Hallo meiden!

Ik dacht kom nog eens in mijn oude topic spieken hoe t met iedereen is!

@Kleintje voor ons, hoe is t? Begint al aardig op te schieten he!

@Milk... Zie aan je banner dat je gaat starten met IUI?

En hoe gaat t met de rest?

Ik wilde even laten weten dat ik, zoals Luukske hierboven al schrijft, bevallen ben van ons zoontje Roann op 24 oktobver!

Na een zware zwangerschap, ben ik uiteindelijk met 37 weken en 1 dag ingeleid geworden en een dag later dus bevallen!

Met mama en de kleine man gaat alles goed, hij is nu inmiddels al 3 weekjes oud, de tijd vliegt voorbij!

Ik wil jullie allemaal nog heel veel succes wensen, als jullie dit toevallig nog zouden lezen!
    En ik kom gewoon af en toe lekker spieken hoe t met jullie gaat!

Hier nog een fotootje van ons kleine wonder!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hee leuk weer wat van je te horen!!
    En uiteraard van harte gefeliciteerd met de kleine man!!

Hier nog steeds niet zwanger. Het gaat niet zoals het zou moeten, terleurstelling op terleurstelling. OI dmv Clomid is meermaals afgebroken, maandje pauze ivm sluiting ZH en toen is OI spuiten afgebroken ivm een overtimulatie en toen erg lang mezelf de overgang in moeten spuiten om mn rot cystes te laten krimpen... Toen gestart met IVF en dat is ook weer afgebroken. Nu moet ik 2 maanden pauze nemen in de hoop dat mn cystes gaan krimpen...

Lastig lastig lastig als je zo graag verder wilt.

Ben wel benieuwd hoe het met de andere dames is die hier ook hebben zitten kletsen.

15. Miss Mommy

Jeetje Maartje... dat is niet mis...

En telkens alles afbreken als je ZO graag zwanger wil worden... schiet ook niet op dan he!

Maar hopen dat die cystes snel verdwijnen, dat is ook een lastig iets... kunnen ze daar niks anders aan doen?

Deel Deze Pagina