Miracles in de MMM ivm te korte LF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss Mommy, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

FF heeft bij mij vanmorgen, op 4 DPO ook pas een kruis gezet! http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03
    Je ziet echt op mn temp kaartje, zoals bij veel meiden met een progesteron tekort, dat die temp in slakkentempo omhoog gaat!

Heb sinds gisteren (3DPO?) last van een "ongikrampjes" gevoel. Erg vervelend, kan er zelfs niet van slapen... schiet ook lekker op!
    Vind t eigenlijk ook wel erg raar, om nu deze krampjes te hebben eigenlijk!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    FF zet ook pas een kruis als je drie dagen achter elkaar een hoge temperatuur gehad hebt dus volgens mij is dat niet heel raar. Je hebt inderdaad wel gelijk dat hij erg langzaam omhoog gaat. Bij mijn kaartje van vorige maand kan je dat ook heel goed zien kijk maar in mijn album.
    Wel vaag dat je nu die krampen hebt..

Maar is je Ei nu veel eerder dan normaal? Hopelijk ben je deze maand zwanger en ik ook :p.

Ga morgen op vakantie voor een weekje. ze zeggen soms dat dat wonderen doet he :p

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hallo, leuk jullie ook tussen kerst en oud/nieuw hier te zien!
    FF heeft wel keurig het kruis gezet op de dag dat je ovu test posi was, dus hij zet wel de eisprong op 'de juiste dag' (al denkt FF altijd dat de dag van de posi ovu-test de dag van je eisprong is, terwijl dat officieel 12-48 uur later is...).
    Die steken een paar dagen na NOD zijn super irri, want dan heb je dus al ongisteken, terwijl er nog niet eens iets ingenesteld zit... dat is dus het irri aan de korte LF... Had je geen krampjes verwacht omdat je nu clomid gebruikt?
    Kleintjevoorons: alvast hele fijne vakantie, inderdaad lekker van genieten en wie weet ;) Is het een beetje rond ei-tijd?
    Hier nog even aan de klus, denk dat ei gister was, maar je weet het nooit zeker (temp en ovutest niet).
    Alvast een heel fijn en vruchtbaar 2009!

4. Miss Mommy

Mijn ei is deze keer 9 dagen eerder dan normaal!
    Dus dat is al heel wat!

Normaal heb ik dus eigenlijk nooit deze pijn en al zeker niet zo vroeg! Begint normaal een dag of 4 voor dat ik ongi word en dan nog niet zo erg, maar dat zou nu dan toch ook wel heel vroeg zijn, op 6 DPO!

Maar ja we zien wel, weet niet wat t is...

heb net even telefonisch contact gehad met mn fert arts, omdat mn ei 2 dagen later was, dan zei verwachtte. En aangezien ik 7 dagen na mn ei, het progesteron moet laten controleren, klopte mn afspraak voor het bloed te laten prikken niet meer.
    Nu moet ik woensdag en vrijdag naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, dus ben eens benieuwd!

@Kleintjevoorons, hele fijne vakantie en hoop dat je inderdaad gelijk hebt, dat we deze ronde allemaal zwanger zullen raken!

@MilkHd, zou inderdaad nog effe doorklussen als ik jou was, voor de zekerheid!

Jullie ook alvast een gelukkig en vruchtbaar 2009 (al hoop ik dat we dat laatste niet meer nodig zullen hebben ;) )

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve meiden, ik wil jullie even een gezond, liefdevol en gezellig 2009 wensen. En natuurlijk hopelijk allemaal dit jaar een beebje te verwachten!!

6. Miss Mommy

Bij deze ook allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009!

En dat we maar snel op roze mogen! :baby:

X Miracles

7. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    ik wens jou hetzelfde!

Dat we maar snel samen op roze mogen staan!

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ook namens mij van uit het buitenland de beste wensen voor een vruchtbaar 2009!
    Hier hard geklust en nu wachten tot mijn NOD.

Gr kleintjevoorons

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Miracles,

Hoe staat het er voor... Al een tijdje niks meer gehoord van je.
    Hier aan het wachten op mijn NOD. Verder niks bijzonders.

Groetjes Kleintjevoorons

10. Miss Mommy

Ik ben ZWANGER!

Vanmorgen licht positief getest!

Had al een paar dagen van die vage symptoompjes, dus moest wel testen...

Ik had vanmorgen om 10.30 uur ook een afspraak bij mn fert. arts, voor de uitslag van mn progesteron gehalte.
    Dit was 59 ipv 19 de vorige ronde! En dat door clomid 100 mg!

Heb haar mn test laten zien, waarop ik bloed moest gaan laten prikken, om te kijken of er Hcg aanwezig was in mn bloed!

Om 15 uur gebeld: ZWANGER

Ben super blij, maar ook erg onzeker na de vorige keer...

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    GEFELICITEERD! Jeetje dan heeft die Clomid goed zijn werk gedaan. Ben echt super blij voor je! Nou hopen dat het blijft zitten.

Wat voor klachten had je als ik vragen mag.... Kan het een beetje vergelijken met mezelf.

12. Miss Mommy

Dankjewel!

-vanaf de innestelingsperiode flinke ongikrampjes
    -geen steken, die ik normaal wel altijd heb
    -pijnlijke boobs/tepels
    -misselijk worden van de geur van eten
    -duizelig
    -lage rugpijn
    -temp bleef hoog

Weet niet of ik nog wat vergeten ben...

Hoe gaat t bij jou?

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heb het idee dat ik af en toe wat symtoompjes heb maar ik zou het me ook kunnen inbeelden. Ook is mijn temperatuur nog hoog en nog geen enkel teken van ongi. Terwijl ik al op dag 27 zit. Naar mijn idee werd ik de laatste tijd altijd eerder ongesteld dan ik dacht. Maar nog niet overtijd..... En mijn het is me niet helemaal duidelijk wanneer ik mijn ei gehad heb. FF zegt op dag 17 maar als ik naar de temperatuur kijk zou ik eerder zeggen dag 19.

Als het daadwerkelijk dag 19 is dan zou ik ook weer 2 dagen later ongesteld worden. Maar moet denk ik maar gewoon wachten. Misschien moeten we ook maar weer eens naar de huisarts aangezien het bij jou goed geholpen heeft!

14. Miss Mommy

Weet inderdaad ook niet of je ei nu op dag 17 of 19 is gesprongen, maar je temp is wel mooi hoog!

Ik had trouwens ook niet verwacht, dat t met clomid '100 mg zo'n verschil zo zijn tov met 50 mg!

Spannend in elk geval, ga voor je duimen!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miracles, hier ook nog eens hartelijk gefeliciteerd....

hoop dat ik snel een duidelijkere test heb, en je volg naar 18 sept 2009

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Miracles! Wat super.
    Helaas ben ik weer flink ongi. Vandaag huisarts gebeld om ook maar eens een afspraak te maken, helaas was ie vandaag vrij... Morgen maar even bellen dus.
    Kleintje: voor jou al meer nieuws?

Even een vraagje aan jullie: veel meiden hebben allerlei klachtjes voor hun NOD, bv gevoelige borsten ed. Hadden/hebben jullie dat ook? Ik heb namelijk het gevoel dat ik nooit klachtjes heb, alleen ongisteken de avond voor ongi.

17. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Jaaaaa mijn lieve vriendinnetje is opnieuw zwanger! helemaal top!
    Ben echt heel blij voor jullie!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

Ik ben ook weer ongi geworden. Ik had echt goede hoop deze maand. Had vanaf een dag of 4 na mijn ei best gevoelige borsten en dat heb ik normaal nooit. Ook ben ik een dag overtijd geweest. Maar vandaag ongi geworden. Dat houd mijn cyclus deze keer toch op 28 dagen, nooit langer geweest dan dat. Weet alleen niet precies hoelang mijn LF is deze keer omdat ik twijfel over mijn ei. Op dag 17 of dag 19. Dus zou mijn LF tussen de 9 en de 11 dagen geweest zijn. Zet maar 10 in mijn banner.

Had met vriendlief al afgesproken dat als het nu niet gelukt zou zijn dat we maandag naar de huisarts gaan en naar een fertiliteitsarts willen. Zeker nu ik zie bij jou dat Clomid echt helpt. En ik blijf me druk maken over die korte LF.

Dus maandagavond meer nieuws (als de huisarts tijd heeft). En Milk jij ook succes bij de huisarts!

Groetjes Kleintjevoorons

ps: Nogmaals gefeliciteerd he! Geeft mij ook weer hoop :)

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ik heb een afspraak voor aanstaande maandag met de HA!
    Balen kleintjevoorons, maar hopelijk kun jij ook maandag bij je HA terecht!

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heb jij buiten dat je een korte LF hebt ook nog andere klachten? Of ga jij enkel omdat je LF zo kort is want je cyclus is redelijk regelmatig.

(kan ik een beetje vergelijken met mezelf :p)

Deel Deze Pagina