Primolutkuurtje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jorietje, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Vraagje: Ik moet binnenkort beginnen met een primolutkuurtje om een "menstruatie" op te wekken (ivm een cyste, die moet eerst weg zijn voor ik weer aan de clomid mag). Ik moet 3 tabletjes per dag gebruiken, en dat een week lang. Weten jullie na hoeveel dagen de bloeding komt? Ik bedoel, is dat al tijdens de kuur of is dat nadat de kuur afgelopen is? Wie heeft er ervaring mee?

(zal misschien ook wel per vrouw verschillen, maar dan weet ik een beetje hoe dat bij anderen gaat)

gr,
    Joriet

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb 2 keer Primolut gebruikt en mijn ongi kwam zo'n 2/3 dagen na de laatste tablet op gang.
    Maar het zal waarschijnlijk wel per vrouw verschillen, ja.

Succes en ik hoop dat de Clomid zijn werk doet!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb meerdere kuurtjes gehad, en was steeds op de 3de dag na het stoppen ongi :)

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ik heb 3 kuurtjes gehad en moest 10 dagen lang 2 tabletten per dag slikken, dat is ook weer verschillend want de ene keer moest ik 12 dagen primolut slikken. Ik werd netjes na 3 dagen ongesteld. Volgens mij kun je na het stoppen met de kuur binnen 2 tot 8 dagen ongesteld worden, suc-6!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Ik ook na 2/3 dagen ongi geworden.

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel, dan ga ik ook maar even uit van 2 of 3 dagen na de laatste tablet.. Handig om te weten, dan kan ik ongeveer uitrekenen wanneer ik ongi "wil" worden en wanneer ik dus met primolut kan beginnen. (mag ik zelf bepalen, maar mag niet eerder beginnen dan a.s. maandag anders is het tekort op de vorige ongi)
    Nu maar hopen dat de cyste gelijk weg is bij de volgende controle, zodat we weer met Clomid kunnen beginnen en waarschijnlijk gaan we ook weer verder met IUI. Zal de laatste maand met clomid worden, want daarna moet ik over op spuiten 8)

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
    Ik werd vier dagen na de laatste tablet ongi. Heb 10 dagen lang 2 tabletten per dag geslikt.
    Succes!

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik moest ze slikken 3 maal per dag en dan 10 dagen lang.

- Eerste keer, menstruatie na 3 dagen
    - Tweede keer, menstruatie na 5 dagen
    - Derde keer, menstruatie na 7 dagen
    - Vierde keer, menstruatie na 5 dagen
    - Vijfde keer, menstruatie na 8 dagen
    - Zesde keer, menstruatie kwam maar niet dus moest starten met Clomid.

Het verschilt echt per ronde. Bij mij gebeurde er helemaal niks ondanks de Clomid, vandaar dat het zovaak opgewekt is.

Eerste 2 rondes was om te kijken of er überhaupt wat kwam, en de overige 4 rondes waren met Clomid, helaas geen resultaat.

Succes meissie!

Share This Page