Yeuuhhh eisprong is goed geweest! Waardes waren 49!!! En boven de 30 is een goeie!! Dus hiep hooiiii....nu afwachten tot zaterdag...ben ik dan niet ongi.......hum hum hum....dan ga ik heeeeeel hard hopen en naar de etos voor een test.....
hmm nee....en als ik zwanger zou zijn zou ik dan net zoals bij Alyssa weer zo een zin in champignons hebben..... (rauwe wel te verstaan......) ieuwwwwh!!! Maar gebakken champignons...hmmmm met uitjes....en feta kaas....lekker in een vleestomaat en dan in de oven....ooh daar heb ik wel zin in hahahahaha Hoe gaat het bij jouw Zuurtje?
klik maar op ff linkje, zit in die lastige 2de wachtweek nog een 6 tal dagen progesteron opsteken na vandaag en dan zien we wel mischien dat ik test op de laatste dag progesteron (15de)
spannend!! wie weet zuurtje, ook voor jouw....hoop echt een roze test voor iemand onder de boom hoor!! Allemaal verdiend!!
49, mooie waarde hoor meid. Ik hoop het zo voor je... Op naar zaterdag (en ook dan kan ik weer niet kijken, ben dan weer weg...) En een roze kerst mag idd ook wel hoor
Spannend meid. Helemaal na het lezen van je klachtenlijstje. Ik duim voor je. Overmorgen is je nod he? Ieeeeks!!!
Goed nieuws zeg dat 'klachten' lijstje. Spannend hoor 'dinnetje'. Ga je testen op je Nod? Oewieeee geweldig om weer voor jou een nod te zien staan trouwens. Liefs
ik wil eigenlijk niet testen...zei het in het PCO topicje...vind het moeilijk. Ik heb nog helemaal niets! Geen bloed, geen roze slijm... Kwaaltjes blijven enkel ben ik niet meer misselijk...wel vanmorgen nog. Maar daar tegenover ben ik draaierig...(zoals wel vaker voor en tijdens ongi, lage bloeddruk) Moet wel zeggen, moet iedere dag een inlegkruisje dragen want het loopt er gewoon uit. Heb geen hoofdpijn, zoals anders altijd voor ongi. En mijn borsten...die blijven pijn doen.... Koud heb ik het ook nog steeds.... En heb eigenlijk enorme honger, maar als ik dan iets eet zit ik met 2 happen vol. Het is gewoon niet te pijlen voor me daarom vind ik het moeilijk om te testen. Vooral omdat ik met Alyssa met clomid altijd pas na 16 dagen ongesteld werd..en zelfs met zwangerschap op dag 18 positief testte....test sprong er dan wel vanaf... In ieders geval wil ik morgen afwachten omdat mijn eisprong dus vrijdag nacht/zaterdag ochtend is geweest...en misschien ga ik pas na het weekend testen..... Julie zijn lief dat jullie zo aan mij denken hoor! Ik laat jullie direct iets weten als ik zelf durf of ga testen hoor!! Of als ik toch ongi word...
Helaas!! Net met naar de wc gaan rood bloed...en een kwak ook. Dus einde deze ronde. Wel wat geleerd...mijn LF is langer! Had dat bij Alyssa ook, maar ja dat kon toeval zijn. Dus op naar een 2010 positieve test. Wil jullie alvast een fijne kerst wensen als ik er niet meer aan toe kom. En een gelukkig en gezond en vruchtbaar 2010!! Dikke knuffel en tot wanneer ik weer wat te melden heb!
hé wat jammer miran ikzelf ben net bij de ha geweest voor bloedtest morgen 8.30u mag ik bellen (ivm progesteron die ik gebruik, bij zwangerschap moet ik nog even verder nemen)
Hallo iedereen, Tsjah het blijft maar stilletjes hier. Maar dat komt ook, geen nieuws is goed nieuws toch? Het is wel een verschil hoor dat je niet meer zenuwachtig hoeft te zijn voor een echo...gewoon wetende het doet zijn werk daarbinnen als ik die 15 pilletjes slik in 5 dagen. Ik zit nu op de 5e dag van de clomid inname...dus vanavond de laatste 3 erin gooien en whoppa wachten tot dag 18 ongeveer want dan gaat mijn ei springen! Het valt deze keer tussen oud en nieuw en 5 januari.....wel jammer had net iets eerder gehoopt omdat ventje dan geen vakantie meer heeft...maar hopelijk is die dan wel goed uitgerust hihi. Alhoewel...de beide trappen hier moeten geschuurd worden......eindelijk komt de trappen man marmoleum erop leggen! Kijk er zo naar uit...moooi afgewerkt trapje...ipv die nog vol met stopverf,stucwerk, klodders verf, deukje hier...deukje daar....scheurtje hier....scheurtje daar....grondverf!! Nu zal die er straks helemaal sjiek uitzien...als het lukt zal ik wel een foto plaatsen Zal ik er dan gewoon maar een dagboek van gaan maken hahaha, als jullie niet willen lezen dan lees je niet....anders zijn hier mijn dagelijkse beslommeringen. (niet dat het er veel zijn als thuisblijfmoeder) Maar toch...het kan maar leuk zijn! De gebeurtenis van de dag maandag 21 december. Vanmorgen was Alyssa al heeeel vroeg wakker, maar ja...ik had ze dan ook al de vorige avond om half 8 naar bed gebracht ipv half 9. Ik wil dat ze eerder gaat slapen zodat ik tijd met ventje s'avonds heb....en half 8 leek me een goede tijd. Nu is het zoooo dat kleine meisje het daar heeelemaal niet mee eens was. Ze heeft gemopperd en heeel onbedaarlijk gehuild totdat het bijna half 9 was. Toen nadat mama voor de zoveelste keer naar boven was om haar te sussen (papa ook wel, maar soms is alleen mama goed) Was ze stil!! Ze sliep dus lekker hihi. Maar door alle drama's van het gaan slapen was ze dus vanmorgen al om 7.15 wakker (oeps....ff omschakelen voor mama) Dat is andere koek als je uitslapen tot half 9 gewend bent of later hahaha. Na lekker bij mama te hebben gelegen nog even in het donker, werd kleine meis het zat en wou pelen! Zoals ze sommeerde in het donker tegen mij onderwijl de dekens heel ver naar beneden duwend....bibber!! Want mama had alleen een shirt aan om te slapen, maar kleine meis lekker majo (schrijf je dat zo??) romper met lange mouwen, pyjama shirt en een slaapzak! Dan nog heel eventjes saampjes tv gekeken op bed onder het genot van een lekkere beker ranja en een boterhammetje met jam! Toen die op was lekker gewassen en aangekleed...Alyssa extra dik want we zouden naar de winkel moeten! Eenmaal aangekleed en klaar om te gaan....was ik heeeeel blij dat we gisteren tussen de buien door de stoep hebben ontruimd....er lag namelijk wel een halve meter sneeuw........nu kon ik dus zo doorrijden zonder rare toeren...totdat ik aan de straat kwam.......euhm...de sneeuw lag hoger dan mijn wielbasis (of hoe noem je dat...hihi) ik moest dus ploegen!! Ongeveer halverwege (nog niet eens...volgende straat pas) bedacht ik me...waar ben ik meeeee bezig!! Het is koud...het is nat...mijn tenen doen pijn...ik ben uitgeput van het ploegen...en kleine meis zat te mopperen...pelen!! pelen!! Na een slimme ingeving ben ik dus gewoon op de weg verder geploegd...daar was het wel te doen....na ahum....bijna 1 uur!! (half uurtje lopen...) was ik eindelijk bij de supermarkt... Ging voor jaja pledge meubelwas (werkt goed op de keuken) en kwam buiten...je raad het al...zonder pledge!! Gelukkig niet al het geld opgemaakt dat ik op zak had...dus weer ff terug. (kleine meis blij...nog een stukkie kaas!!) Volgens mij is ze alleen daarom zo lief in de supermarkt hihi. Nu weer naar buiten en weer terug naar huis geploegd...onderweg bijna van mijn sokken gereden door een scooter die dacht harder als 10km te kunnen rijden op de sneeuw.....hij viel zelf nog net niet...zou wel zoete wraak zijn geweest hahahaha. Kwamen we dus thuis.....lekker boterhammetje gegeten en opgewarmd...en nu zit ik lekker op ZP! Kleine meis lag al om half 2 in bed...maar ze heeft het tot half 3 uitgehouden met roepen en spelen... (ik al 4 keer bij der geweest) stond bijna op het punt om haar eruit te halen...hmmm stil!! En ja hoor...net iets voor 3 uur sliep ze!! Gek kind.... Zodadelijk lekker avond eten maken...aardappelen met boontjes (verse!!) en stukkie zigeunersnitzel...(onderdeel van de boodschapjes) Had namelijk geen vlees meer in huis...en het drinken van de kleine meis was ook bijna op.... Ach al met al...ik heb mijn workout vandaag al gehad!!! En kleine meis is ook weer buiten geweest ff een frisse neus....dat proberen we iedere dag te doen... Gaat niet altijd...want soms spoel je bijna weg met het regenwater hier in ons kikkerland.....(zoiets als je kind met het badwater weggooien....zou er een nieuw spreekwoord in zitten?? Denken jullie dat dit genoeg verteld was hahaha... Ik zal er maar eens mee ophouden, een andere keer weer meer. Hopelijk dan niet weer een sneeuwverhaal maar iets anders leuks. Fijne feestdagen alvast als ik er niet meer toe kom!! Knuffels voor iedereen en dat iedereen maar veilig en gezond enz enz zijn oud op nieuw mag vieren!