Miranda's MMM met PCO voor een 2e!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi Hoi,

Voel me verplicht om hier iets te schrijven het is zooo dood hier hahaha.

Nu ik denk dat ik eisprong heb gehad...enkel veeeel vroeger als dag 18/19 zoals anders...vreemd nog nooit gehad.

Op dag 15 had ik steken, niet meer normaal..en die waren de dag erna weg.

heb nog wel steken in mijn buik gehad maar dat was allemaal valse lucht en ik had ineens een lozing van diarree!! Bah.....

Maar dat had ik vorige cyclus ook na eisprong...blijkbaar raak ik ff verstopt door de hormonen en komt dat er ineens uit...door scheetjes euhm zeg maar gerust een concert aan scheten! En diarree... (maar maar 1 keer)

Ach ik zie wel...gisteren avond had ik eens rare steken in de linker kant regio van eierstok...maar we hebbe niet geklust.

Zowiezo niet veel deze week, omdat we een klein meisje hebben gehad wat ons tot het uiterste testte en wel 4 nachten tussen ons in heeft geslapen ook..... Ze werd steeds wakker en leek pijn te hebben of verlatingsangst.... (neem ze iegenlijk nooit in bed, maar we waren zoo moe....uiterste nood dan maar na 1 uur proberen ze terug te krijgen)

Nu zijn dus de wachtweken aangebroken zowiezo...ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden!! (want dat vermoed ik wel)

Het is ook wel fijn om een beetje inzicht in je cyclus te hebben, en na de 1e eisprong is het ineens niet meer zo belangrijk...natuurlijk wil ik graag zwanger worden...maar de kop is er vanaf..nu is het gewoon relaxed eisprongetje en zwanger worden...zoveel makkelijker voor me gemoed....

Dus we doen lekker door, heb nog voor 3 maanden na deze maand aan pillen liggen. En als het niet zou lukken dan bel ik gewoon of ik nog meer kan nemen...want het gaat lekker qua cyclus (hopelijk houdt ie het vol) En dat zwanger worden komt dan wel...er zijn zoveel vrouwen die er minstens 6 maanden over doen...waarom bij mij dan niet... (als ik eenmaal eisprong heb dan he)

Snappen jullie wat ik wil zeggen hahaha, ik klink een beetje verward heb ik het idee...komt omdat ik zoo moe ben de laatste tijd.

Mijn mams trok toenstraks mijn oogleden naar beneden...want ze vond me er moe en wit uitzien...en zei me ze zien wittig...kan je geen bloedarmoede hebben.

Dat gaan we dan ff laten testen, en ik ga ook een pot floradix halen....ff de staalvoorraad omhoog krikken (misschien ook wel beter om zwanger te raken!)

Voor nu ga ik lekker slapen, tis alweer laat..maja vanmorgen uitgeslapen he...dan heb je dat!

Dikke knuffel...

Oh ja...voor ik het vergeet... IEDEREEEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!! Dat het maar roze en gelukkig mag worden!!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    spannend Miranda! Ik duim voor je.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor Miran!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

*** Knoeffel Miran ***

ik hou me eraan jij en ik op roze zoals beloofd !

*brand vanavond speciaal kaarsje voor jouw*

liefs Lila en co.

Deel Deze Pagina