Hey Zuurtje! Jah jammer is het dat clomid geen effect heeft nu, hopelijk mag je andere hormonen gaan gebruiken of iets anders en ben je dan snel zwanger! Zou leuk zijn als we misschien tegelijk zwanger zijn In ieders geval ook heel veel succes voor jouw hoor!! En sterkte met deze maand doorkomen tot aan je afspraak...in ieders geval is je lichaam dan wel mooi schoon voor verdere behandeling indien dat nodig mocht zijn. Groetjes, Miranda
Wat je bij Alyssa nou zwanger geworden met 150 Clomid? Waarom moet je nu dan weer helemaal onderaan beginnen??? Mag je niet direct naar een succesmoment van je vorige zwangerschap? Blijkbaar werkt het niet zo... Succes vanmiddag, misschien is verhogen helemaal niet meer nodig
Hey Jutte, Nee, als ik direct aan de 150 mg was gestart zou dat overstimulatie tot gevolg kunnen hebben. En dat zou onverantwoord zijn, daar geef ik mijn Gynaecoloog gelijk in. Het kan dat mijn lichaam wakker is geschud door de zwangerschap omdat ik toch een soort van cyclus heb. En dat het alleen een duwtje nodig had om een goed eitje te krijgen. Daarom starten met 50mg...maar zoals het er nu uitziet... Groetjes, Miranda
Hallo iedereen! Tsjah...het vonnis is....geen ei. Nog steeds niets te zien. wel een lekker dik slijmvlies zoals de gynaecoloog het zei...maar daar heb ik niets aan als er geen eitje is. Weer een domper...nu nog een keer kijken. Deze keer bij mijn eigen gynaecoloog en dan als er nog niets te zien is hoogstwaarschijnlijk deze cyclus afbreken met behulp van medicijnen. Mocht ik zelf nog niet ongesteld zijn geworden he, want de krampen blijven zich aandienen. Daarna mag ik dan weer starten met 100mg. Maar ik moest het nog even met mijn eigen gyn dan de volgende keer overleggen. Heb nu een afspraak op zondag om 11.10. Groetjes, Miranda
Hè, wat jammer..... Kunnen die krampen een bijwerking van de Clomid zijn? Nog een sprankje hoop dus, maar zo aan jouw reactie te lezen stel jij je al in op de 100-ronde....die gaat m zeker worden hoor! Met dat lekkere dikke slijmvlies blijft alles plakken!!!
Hey Jutte, een bijwerking van de clomid...nee heb dat nog niet gehoord..en ook nog nooit eerder gehad met Alyssa. Misschien zijn het mijn darmen wel hahahaha want ben al 2 dagen niet naar het groot toilet geweest........(bloos) Knip,Jutte,Moor...hopelijk idd de volgende ronde meer geluk!! En Moor, ja moet zondag nog een keertje terug bij mijn eigen gynaecoloog. Dan nog 1 maal een echo en als er niets is meteen bespreken hoe verder. De gynaecoloog vandaag zei, waarschijnlijk ongi opwekken en nieuwe ronde starten...wel lekker snel!! Geen cyclussen van boven de 40 dagen dus.....pffff gelukkig!! Groetjes, Miranda
jeetje meid, ik zie nu pas dit topic. (ehm, hoe lang 'kennen' we elkaar nu al. sowwy ) Hmm geen ei dus, niks te zien. Ik begreep ook niet waarom je niet gelijk met 150mg kon beginnen, nu wel. Gelukkig hoef je nu niet een eeuwige cyclus af te wachten, maar kan je een soort van doorstart maken met 100mg. Hopelijk met meer succes. Kusje voor jou meid. We blijven voor je duimen.
@Miran: vol goede moed op naar de 100 mg ronde! Komt ook meer in de buurt van de 150 waarmee je zwanger bent geworden van Alyssa... xxx
Hallo iedereen, Nu vanmorgen geweest naar de Gyn voor een FM....maar zoals verwacht niets te zien. Heb daarom een receptje gekregen voor Provera en weer voor clomid 100mg. Nu heb ik het eerste pillejte al genomen van de provera, nog 9 te gaan! En dan wachten...3 tot 7 dagen voordat de ongi kan komen. Op dag 3 van de menstruatie mag ik weer starten met de clomid! Groetjes, Miranda
miran, balen dat er weer niets was knuffie voor jou. Nu maar hopen dat de volgende ronde meer brengt meid.
Zo weer ff een hele tijd niets geschreven. Maar ja dat hoeft ook niet he, als er niets gebeurd. Het gaat hier gewoon zijn gangetje, de Provera gaat netjes iedere dag naar binnen. Nog 3 dagen en dan is die op! En ik wacht netjes af wanneer ik dan weer ongesteld ga worden. Hopelijk snel want te lang wachten heb ik een hekel aan hoor lijf van mij....hoor je dat! En dan whoppa...starten met de 100mg clomid. Kijk er nu al naar uit, hoop echt op een reactie hoor, want dit was toch wel een kleine domper dat de 50mg geen reactie vertoonde. Dus zogauw ik ongesteld word dan kom ik hier weer updaten... Tot dan! Groetjes, Miranda
Even weer een update. We zijn nu al enkele dagen na de stop van de Provera. En dacht ik eerder dat ik ongesteld ging worden omdat het bruinverlies was begonnen. Nu twijfel ik daar weer aan, want er is helemaal niets meer! Ik ben nog wel steeds wat sjacherijnig, en heb een klein beetje last van buikpijnen...maar wat me nog het meest op is gevallen is de enorme honger! Ik kan vanalles eten, en dan na een uur word ik er missleijk van hahaha. Misselijkheid is ook een teken van naderende ongesteldheid hoor, heb dat iedere keer gehad met mijn redelijke cyclus afgelopen tijd. Ach nog 4 dagen...dan zit ik aan de maximum die op de bijsluiter staat. Dan ga ik wel even bellen naar de gynaecoloog wat ik verder kan doen. Dat ik wel wat bruinverlies heb gehad maar geen bloed..... Waarschijnlijk nog wat langer wachten is het antwoord...en om het zeker te weten een testje... Maar wat ik wel weet is dat ik al heb gevoeld dat het er waarschijnlijk toch aan zit te komen hoor! Heel veel groetjes, Miranda p.s duimen jullie mee dat het snel komt...want dat wachten komt me mijn strot nu al uit hihi.
Goedemorgen, Zat ik gisteren nog te vertellen dat er niets te zien was...werd ik vanmorgen wakker met een rooie onderbroek. Gelukkig had ik wel maandverband ingedaan omdat ik zo een krampbuikpijn had vannacht. Hopelijk blijft het doorzetten zodat ik dit als de 1e dag kan beschouwen. En dan op dag 3 joepieeee beginnen met de clomid 100mg. Trouwens...het leek wel alsof Alyssa het had gevoeld want ik moest naar de wc en zei werd ook wakker...om kwart voor 7 al! Zo vroeg word ze al een hele tijd niet meer wakker...vooral niet als ze de avond ervoor gewoon om half 9 naar bed is gegaan. Groetjes, Miranda