Nou ja zeg...ben ik me toch ff helemaal perplex en ook enorm boos! Belde het ziekenhuis op...moet afspraak maken voor dag 10...dan is er een follikelmeting..dus ff kijken of er iets groeit. Weet je wat ik te horen krijg....we doen de maand augustus geen metingen!! Dus bel in september maar terug.......naja.... Ikke was het daar niet mee eens en ben fftjes wat bozer geworden...wel netjes hoor....en heb gezegd maar daar benik het niet mee eens. De gyn heeft me zelf gezegd dat ik op de eerste dag moest bellen voor FM...en niets over vakantie! Dan had ie me geen provera hoeven geven al die extra troep...had ik net zogoed zelf af kunnen wachten.......... Echt zit gewoon te trillen! De assistente ging nu even overleggenomdat er dus ook niets in mijn dossier stond....nee logisch...hij had me gezegd dat dit zo ging dus wil ik dat ook... Zei ook meteen en ander ziekenhuis...ze hebben nog eentje in veghel......kreeg meteen...nee is zelfde beleid omdat zelfde ziekenhuis is...naja...vraag het dan even daar!! Anders bel ik zelf wel hoor! zucht..............ga echt geen maand wachten voor niets en dan weer aan de provera...dan slik ik het gewoon en dan maar geen metingen hoor....ga ik wel ovulatietesten halen weet ik het ook...............pffff ben echt helemaal flabbergasted zoals ze dat zeggen...ff afkoelen zodat ik straks als ze terugbeld...ze ging even overleggen...wel mijn woordje kan doen..ik wil een follikelmeting....want word uit mezelf niet ongesteld....(is wel niet zo...maar hoeft zei niet te weten..staat niet in mijn dossier... Groetjes, Miranda
Wat achterlijk???? En een héél ander ziekenhuis dan?? Ik snap hier niets van, ziekenhuizen worden zo steeds onmenselijker lijkt het wel....
Oh wow...heeft wat bozig doen toch nut! De assistente belde terug, en omdat ze een fout hebben gemaakt. Gyn had nog tegen me gezegd zien we je half augustus voor een FM terug....mocht ik toch komen!! Dus nu een afspraak gemaakt...maar was ff zo van de leg...hahaha dat ik wel de tijd heb maar dat er ff onzekerheid bij mij is over de dag...dus morgen nog even informeren of het nu de 12e of de 13e is... Joepie!!! Groetjes, Miranda
Gewoon helemaal vergeten te bellen, zal het morgen dan nog maar eens doen. Ook mag ik morgen beginnen met de 100mg, kijk er al echt naar uit! Ik heb zo een goed gevoel nu, er zal vast een reactie zijn...en mocht dat niet het geval zijn hopelijk breekt de gynaecoloog dan net zo snel weer af als vorige cyclus. Want wat er nog erger is als wachten..is het wachten op wanneeer je dan eindelijk een keer ongesteld gaat worden. Moet wel zeggen dat het er best wel inhakt weer. Ben eigenlijk wel wat onzeker over alles. Doe ik er wel goed aan om alles te doorlopen....de natuur zegt niet voor niets dat ik het niet kan...maar dan aan de andere kant..tis maar een pilletje en waarom niet! Maar ook kan ik wel voor 2 kindjes zorgen, hoe gaat dat allemaal dan wel. Ik heb geen baan nu, en de financieen zijn niet geweldig...zal ik er dan wel mee door gaan. Moeten we nu niet stoppen totdat ik een baan heb weer... Maar alles is hetzelfde als met het krijgen van Alyssa toen was er ook geen financiele zekerheid. En dat is ook allemaal goed gegaan. Ach denk dat iedere moeder, of aanstaande moeder deze twijfels heeft. Maar het blijft wel een beetje vermoeiend. Mijn gevoel zegt me ja ja JA!! En mijn brein zegt me 'soms' nee nee nee..... Voor nu ga ik gewoon door, marco wil het wel heel graag. Hij staat overal achter en zegt ook we redden het wel. Hij is positiever als mij op dit moment. Hij maakt zich nu wel zorgen om de situatie en het geld natuurlijk, maar hij twijfeld er niet over om alles te doorlopen in de MMM. Want een tweede wil hij wel heel graag, en dan is mijn gevoel van kan het allemaal wel direct weg! Want als ik kijk naar ons meisje en haar papa die samen spelen...de papa met een big smile op zijn gezicht en ons meisje dat schaterd en er bijna in stikt zoveel lol heeft ze....dat doet alles goed. En dan kan ik me heel goed voorstellen dat er nog eentje gaat komen en dat alles goed zal gaan. Groetjes, Miranda
hey Miran, herkenbare gedachten hoor, of je in deze financieel onstabiele situatie wel of geen 2e kindje moet gaan willen. Voorlopig bén je nog niet zover, op zijn vroegst nog 9 maanden wachten voor het kleine urretje er is, dan kan er zoveel veranderen! Moorman en ik hebben het prima voor elkaar, NU. Wie zegt dat straks in februari ik nog een baan heb? Niemand... Dus die onzekerheden, als je je kindje de zorg kan geven die nodig is, moet het allemaal lukken! Ik hoop dat deze ronde de clomid aan slaat meis!! Moorman en ik duimen voor je.
Miranda hoe begrijpelijk zeg maar ook met minder moet het lukken je kent mijn verhaal in woonsituatie en financeel nu met knipman ik twijvel ook wel eens maar komt allemaal goed geloof me maar heel veel succes meis
Bedankt voor jullie reacties meiden, ik heb niet eerder gereageerd omdat ik het er niet toe kon brengen. Het is emotioneel om ongesteld te zijn hahaha, die gedachtes komen eigenlijk altijd tijdens een ongi opzetten. En daarna verdwijnen ze net zo hard weer! Maar ff over alles weer een updateje... Ik heb helaas nog steeds niet gebeld, iedere keer dat ik eraan denk is de ochtend al voorbij....(polikliniek is maar open tot 12) Maar hopelijk denk ik er morgen wel aan! Moet het toch weten anders sta ik voor niets in het ziekenhuis. Maar heb toch echt het vermoeden dat het om de donderdag gaat. Ik ben alweer toe aan de laaste twee pilletjes vandaag. Ik heb ze nog niet genomen want heb gemerkt dat als ik ze net voor het slapengaan slik de bijwerkingen niet zo aanwezig zijn. Alhoewel ik net mijn 1e opvlieger weer heb gehad, merk ik wel dat ik meer energie krijg. Dat is een voordeel van de Clomid, mijn lichaam neemt meer een normale cyclus ritme aan. Dus vermoeid van de ongi, en daarna bergen energie weer! Hopelijk is het niet weer allemaal loos gedoe van mijn lichaam en komt er een mooi ei in beeld als ik weer op FM moet. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes, Miranda
Hihi Knip, bedankt voor het herinneren! Nu heb meerdere malen proberen te bellen maar iedere keer ging hij maar over en over en over....dus zal wel druk zijn geweest op maandag ochtend.... Maar uiteindelijk heb ik ze te pakken gekregen! De afspraak is idd zoals ik al dacht voor de Donderdag om 8.30. Dat word dan op de 11e dag van deze cyclus, vind ik zelf logischer omdat er bij mij nog noooooooit iets te zien was op dag 10...op dag 12 net een klein eitje dat ietjes groter was....dussss. We wachten tot donderdag, ben al beetje zenuwachtig. Maar als het eenmaal gedaan is dan is de volgende afspraak ook zo gedaan....Als die kop er eenmaal af is is het niet meer spannend! Groetjes, Miranda Groetjes, MIranda
dus toch donderdag de eerste meting nou ik hoop al op een eitje wat zich aanbied donderdag veel succes
Hallo, En vandaag weer een extra symptoom erbij. Namelijk onstopbare hoofdpijn....... Heb al paracetamol op en ibuprofen....en een tukje gedaan...maar het blijft hangen sluimeren...op de achtergrond bah! Groetjes, Miranda
He jakkes miran! Hoofdpijn is echt een van de meest vervelende pijnen (ongi pijn op nr 1 maar daarna volgt toch echt de hoofdpijn) hoop dat het toch in de loop van de dag wegtrekt! Hele dikke knuf he mop, en we denken allemaal aan je! succes donderdag! Kusss
Hallo iedereen, Vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Alweer een andere gyn, haha ik heb er tot nu toe al 4 gezien...en zij mijn flamoes...vreemd idee...maja tis voor een goed doel. En het vonnis, nog niets te zien...vermeldde wel dat ik sinds gisteren krampachtige pijn in mijn buik heb..maar wist ie niets op te zeggen. Zal het baarmoederslijmvlies zijn wat aan het groeien is of mijn overvolle eierstokken. Rechts heeft hij lang gekeken volgens mij zag ik ook wel iets wat wat groter leek....Hoop het. Maar links was even vluchtig eroverheen en tsjah zie je het zei die...en die zat echt bomvol met blaasjes..dus daar verwacht ik heeeelemaal niets van... Hopelijk Maandag meer te zien, dan moet ik terugkomen voor nog een echo om 8.40. Groetjes, Miranda
Miranda balen dat er nog niks te zien was duimen draaien op volle toeren dat er maandag een mooi ei zit en tja ze hebben er best al meer gezien die gyns
Hoh Miranda, ik hoop dat er maandag links echt een hele mooie dikke follikel te zien is hoor. Knuffie en respect voor je geduld meis, ik heb er tonnen bewondering voor!
oh wat heb ik toch met je te doen zeg, zo gewenst en dan zo'n lange weg.... Ik hoop dat er maandag echt iets te zien is! Mijn duimen draaiden als voor Kwie, ik stop er nog even wat wensen bij voor jou!