Miranda's MMM met PCO voor een 2e!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey Miran, nog niets te zien lees ik (lekker laat) hopelijk maandag wel!!
    Nemen, nu de pilletjes op zijn, de klachten ook weer af??

knuff

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Over de bijwerkingen, had in de RMMC al vermeld dat ik me mezelf niet vind. Ik voel me zoooo slecht. Kan soms voor me uit staren en dan ben ik er gewoon niet meer.....duurt echt ff voordat ik mezelf weer gevonden heb. En ben zooo niet te genieten. Als deze ronde niets zou worden zal ik het er met de gynaecoloog over hebben want dit trek ik niet echt lang meer hoor..het is best wel uitputtend..niet alleen voor mij maar ook voor Marco....en ik heb het idee dat ik Alyssa achterstel. Echt en dat is het laatste wat ik wil, want die gaat voor alles.

Het gaat de laatste 3 dagen al ietsjes beter hoor, maar voel me nog steeds niet mezelf. Ook de opvliegers zijn er nog hahaha, Marco ligt snachts te roepen het is zooo koud met het raam open. En ik lig zonder dekens bloot te zweten....

Ach het is voor een goed doel mocht er idd iets groeien! Maandag moet ik weer om 8.40.....

Jullie zijn allemaal schatten en ik vind het geweldig dat jullie voor me duimen hoor!

Groetjes,
    Miranda

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Tuurlijk duimen we voor je en hopen we dat er heel snel een mooi wondertje bij jou mag gaan groeien

dikke kus

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

bah, ik had een beetje de stille hoop dat met het stoppen van de serie pilletjes, de klachten ook weer wat afnemen :(

zou het helpen om homeopatische pilletjes te slikken, van die pilletjes die menstruatie ongemakken wat verzachten?
    Ik zoek ff op welke ik bedoel!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Moor,

Ik zou het kunnen proberen weet enkel niet of het tegelijk mag. Dat zou ik even na moeten vragen, want wil niet dat het de ontwikkeling die de Clomid moet doen weer teniet doet....

Thanks voor het meedenken hihi.

Vandaag gaat het al wel weer veel beter hoor! Het is echt per dag ietsjes beter. Misschien groeit er toch iets, want heb ook helemaal geen buikpijnen meer....vreemd.....

Groetjes,
    Miranda

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Graag gedaan hoor Miran, maandag maar effies vragen, al verlicht het je stemmingswisselingen iets... dan voel je je meteen een beetje beter toch?!

succes morgen, ik lees het wel weer!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Niets te zien.....

Vrijdag 8.35 weer terug.

Groetjes,
    Miranda

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

(*&(@#$*%_)#@)%*censuur* (*&(@#$_(%#@(!

BAH

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :) lieverd!! (knuffelsmile)

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

tja, iets anders kon ik er even niet van maken. Ik wilde goede berichten horen... knuffel terug hoor meis

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

uhmmmm weer niks klote zeg
    duimen gaan maar heel goed door draaien voor vrijdag
    sterkte meissie

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Het schoot me ineens te binnen dat je vandaag weer moest, balen zeg......bah!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey miran

nog steeds niets te zien

stomme klotemid

hopelijk bij volgende ronde de hardere middelen en dan pats boem in 1 keer raak

hier nog steeds op ei aan het wachten (dag 44 inmiddels)

liefs van mij

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hallo Iedereen,

Bedankt voor jullie lieve reacties, zoals jullie misschien al lezen in mijn reacties heb ik er weinig positief gevoel over. Ik ga vrijdag nog eenmaal kijken maar als er dan niets groeit dan is het net zo snel weer afbreken die hap hoor! Op naar een nieuwe ronde met dan 150mg, daar had ik met Alyssa goeie reactie op, dus laten we hopen dat dat nu weer geld.

Zuurtje, he bah dag 44 al en nog geen ei gezien.....dat werkt toch ook niet zo. Hoe gaat het met het afvallen?

Stef, oh gezellig dat je meeleest, je mag ook meekletsen hoor :)
    Wat vervelend dat je nog steeds bloed verliest, dat is idd meestal niet zo heel goed...maar je kan er niet zoveel over zeggen. Hopelijk krijg je goed nieuws woensdag in het ziekenhuis hoor. Oh en dat haarverlies...tsjah nog steeds...met bosjes soms. Ben er onderhand wel aan gewend....zolang ik niet kaal word hahaha. Maar mijn haar is van het commentaar van de kapster gegaan van ooh wat een bos...die is bijna niet te temmen naar hmmm misschien moet je meer vitaminen gaan slikken want je haar word zo dun..... dus dat is wel duidelijk he ;) Helaas een symptoom van de PCO..teveel mannelijke hormonen he. Oh en de jeuk..had het eigenlijk niet gelinkt met elkaar maar omdat je het vermeld...ja! Heb ook enorme jeuk op mijn hoofd, ook geweldig droge hoofdhuid...Soms zit ik ongemerkt te krabben....en dan brand het weer omdat ik te lang heb gekrabt hihi...probeer er zoveel mogelijk vanaf te blijven dan is de jeuk ook niet zo erg.

Hopelijk ben je snel zwanger, want dan gaan de symptomen helemaal weg! Het haarverlies, de extra haargroei op plaatsen waar je niet wil...de humeurswisselingen blijven ahhaha maar dan door andere hormonen....en je krijgt er iets moois voor terug.

Ik heb ook een dochtertje, ze is nu 16 maanden. Hoe oud is jouw dochtertje?

Verder hier, tsjah...heb me toch steekjes in mijn eierstokregio aan de rechterkant weer. Die kant doet altijd pijn...snap het niet...er was toch niets te zien. Zou bijna denken dat het een eisprong was...maar dat kan helemaal niet! Gewoon weer afwachten helaas, als vrijdag niets te zien is dan is het duidelijk... Want mocht er wel een eisprong zijn geweest die ze vanmorgen niet gezien heeft per ongeluk...(denk van niet) dan moet ze dat ook op de echo kunnen zien aan mijn baarmoeder.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes,
    Miranda

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey miran

ik ben zondag dus pas weer begonnen na al het gefeest (er volgen er nog 2)
    maar op die 2 dagen dus -1.2kg (weet dat het veel is maar na een tijdje duurt het weer langer voor er zoveel af is)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    o en ei is gesignaleerd
    als ik naar mijn temp kijk is hij zondag geweest

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    OHhh maar dat is toch hartstikke goed! Ik weet idd in het begin is het voornamelijk vocht dat je verliest..maar elke kilo is er eentje he!! super!!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nog beter nieuws! En heb je kunnen klussen? Nu hopen dat er idd een bevruchting plaatsvind en een mooie innesteling...en dat het lekker nog 8 maanden vast blijft zitten. Mijn duimen staan op voor je hoor!!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    we hebben zondag zelf nog geklust dus daar zal het niet aan liggen

nu idd hopen voor een mooi resultaat

Deel Deze Pagina