Dikke knuffel voor jou Miran! Je gaat gewoon Duchess achterna zullen we dat afspreken? 1e eisprong met Clomid150 en zwanger.
Ooh nee, wat jammer. Succes met vertellen, het zal moeilijk zijn..maar vermoed dat ze er niet zo moeilijk over gaan doen hoor!
Even een klein stukje. Als ik morgen niets te zien krijg....en dus de cyclus af ga breken...zou ik die dag beginnen met provera. En dan op 6 september ongeveer ongesteld gaan worden.... Maar nu hebben we net een vakantie geboekt om dan te vertrekken dus dat zou inhouden dat ik tijdens de vakantie gewoon hele tijd ongi ben...en daar heb ik geen zin in!! Dus ik heb besloten om het af te wachten, en mijn lichaam zelf te laten beslissen of het ongi word. Ben ik na de vakantie nog niet ongi dan kan ik altijd nog starten met de provera...misschien moet ik dan wel nog eens voor een echo komen. Ga het er morgen met de gyn over hebben, morgen weer mijn eigen gyn dus kan ook meteen vragen van die pillen die werden voorgesteld......alles kan helpen he. Dus deze ronde gaat misschien toch wat langer duren dan ik dacht... Groetjes, MIranda
miranda ga maar eerst lekker van je vakantie genieten dat hebben jullie wel verdiend dus snap je keuze heel goed
hey Miran, balen dat er weer niks was he. Ik zou ook niet ongi willen zijn op vakantie, dus die beslissing volg ik helemaal! Succes bij je eigen gyn nog even morgen!
Hallo iedereen, Allereerst Stef, een kindje lijkt me ook niet slecht hoor. Heel veel voordelen, maar ik haal ze nog niet naar voren. Op dit moment is dat nog niet in me op gekomen, die 2e ga ik net zo hard mijn best voor doen als voor de eerste. Ten tweede, vanmorgen FM gehad...niets te zien...dus recepten weer mee gekregen...maar slik het niet...begin denk ik net iets voor de vakantie zodat ik erna ongesteld ga worden....op 1 september ofzo beginnen... Groetjes, Miranda
AAAHHHHHHHHH Miran, wat frusterend zeg. Meis ik baal zo erg met je mee he... kan het niet omschrijven hoe erg ik baal voor je. knuf, ook hier nog een keer.
he miran, heb net je hele verhaal gelezen... jeetje wat een gedoe allemaal zeg en een spanning steeds...sterkte lieverd en ik hoop dat het snel raak is voor je xx
Bedankt voor jullie medeleven zeg, dat doet een mens zo een goed. Ik heb gezegd dat ik ongeveer 1 september wilde starten met de provera. Maar het is nu al weer 2 september en om eerlijk te zijn voel ik me ineens zoveel beter dan toen ik de provera of de clomid slikte. Wat een bijwerkingen zijn dat toch....vervelend hoor. En daarom en nog een andere reden zoals sommige wel weten ben ik nog niet gestart met de Provera. Ik ben sinds een tijdje werkloos, en heb niet echt uitzicht op een baan. Er is gewoon weinig werk en het werk dat er is is ver onder wat ik kan...word onderbetaald (zodat het eigenlijk geen zin heeft) En ook nog eens word ik afgewezen omdat ze denken dat ik me ga vervelen of snel een andere baan ga zoeken. (wat natuurlijk wel waar is, maar toch....) De uitzendbureaus komen standaard met het antwoord, oh 24 uur werken...ja dat is er niet...en als het er wel is dan hebben we nog 100 andere kandidaten...ohhh administratief...tsjah de krisis he...wil je schoonmaken voor nog geen 8 euro per uur? Nou nee.....dan ga ik werken om het KDV te betalen...en dat heeft geen zin vind ik. Kan ik net zo goed thuis blijven want wat ik dan over houdt is maximaal 80 euro per maand............Dat is de moeite niet waard toch? Ach ja natuurlijk gaan er mensen zeggen, ja het is werk...ja het is inkomen...maar ik vind gewoon dat als we het zo ook kunnen redden dat het dan wel mogelijk is. Daarom heb ik het KDV opgezegd, en ook nog wat andere luxe items....En als ik een baan vind ga ik gewoon weer opnieuw inschrijven bij het KDV en wacht ik maar af....Er valt altijd iets te regelen als een werkgever je echt graag wil hebben... Daarom is de beslissing gevallen om niet meteen met de provera te starten maar om even af te wachten wat mijn lichaam zelf doet (helemaaal niets dus!!) En na de vakantie (ja we gaan 6 september nog eventjes weg voor een weekje, de kleine is nog gratis dus.....) dan kijken we wel of ik dan met de provera start als ik nog niet ongesteld ben. Ikzelf wil graag starten, maar ik heb ook nog een partner die meebeslist he. De babywens helemaal op ijs zetten nee dat wil die niet. Maar eventjes afwachten, ook ivm de vakantie en mijn humeur dat ik krijg van de Provera dat wil die wel. En eigenlijk ikke ook wel....heb niet zo een zin om me weer zo slecht te voelen in de vakantie. Ook al heb ik dan nu het risico dat ik ongesteld ga worden zomaar.....dus de maandverbanden en de tampons gaan mee op reis!! Waar ik dus helemaal niet aan denk...wel stiekem op hoop...dat ik toch een latere eisprong heb gehad of nog krijg...en dat we een babietje meenemen van de vakantie terug....... Maar dat is ijdele hoop hihihi...Dromen mag!! Dus ik ga jullie zo snel mogelijk weer op de hoogte stellen als ik uit mezelf ongesteld word...of start met de Provera...offeuh als ik een babietje meeneem van vakantie hahahaha. Allemaal heel erg bedankt voor jullie interesse, dat doet een mens echt goed!! Dikke knuffel voor jullie allemaal, en meiden die hetzelfde meemaken..of net starten die meelezen...kopop...die beeb komt er wel!!! Hij is er bij ons ook eenmaal gekomen, ons mooie meisje!! En een tweede gaat er ook komen...is het niet dit jaar dan volgend jaar of dat jaar daarop...is het niet met hormonen dan met ICSI IUI IVF enz enz enz....en als het echt niet lukt.....Dan ben ik tevreden met een kindje, ook al was mijn wens een elftal.... Groetjes, Miranda
Lieve Miran, wat een knappe beslissing meid! Wat ik lees is dus eigenlijk, eerst weer alles op een rijtje. 1) vakantie vieren ---> dus bijkomen van alles in de afgelopen periode 2) lichaam weer even zelf laten werken 3) lichaam weer even vragen zelf zwanger te worden 4) zoeken zoeken zoeken naar een job Als je in / na jullie vakantie ongesteld bent geworden, ga je dan weer aan de clomid? knuf en voor je vakantie spreek ik je nog wel toch?
Hallo Meiden, Gisteren kreeg ik een telefoontje van een vacature waar ik op had gereageerd. Ten eerste zei hij dat ze eigenlijk op zoek waren naar een man....euhm okey. Maar er zat wat zwaar werk aan verbonden...of dat kon mogelijk. Maaar hij zei ook we waren zo aangesproken door je mail die je bij je cv schreef dat we je toch even willen spreken. (klinkt goed!) En nu net heb ik gisteren de bevestiging gekregen dat het KDV op is gezegd...euhm balen...meteen maar even terug gemaild dat mocht ik een baan krijgen in de tussentijd. Einddatum is 30 oktober van KDV. Of ik dan die opzegging ongedaan kan maken ofzo. Verder vandaag gesjopt! Voor de vakantie moest ik nog wat dingetjes hebben. Hihi heb een lief klein zwempakje gekocht voor ons meisje!! Zo cute!! En ook maar eentje met een topje en broekje...kan ik kiezen...of als ze er toevallig eentje zooo vies maakt dat hij niet meer ff snel op de hand is te wassen... Zucht kijk echt uit naar de vakantie, ben een beetje aan het eind van mijn latijn.... Het hakt er toch wel in dat het weer niet allemaal zo makkelijk gaat. En dat terwijl ik iedereen zwanger zie worden en zie bevallen.... Niet dat ik dat iedereen niet gun...maar steekt af en toe wel. Vooral als ik dan te horen krijg via via...dat er iemand (oude kennis) door de pil heen zwanger is en het niet wil....ze gaat dus abortus doen...boehoeee...geef maar aan mij!! Ach jullie zullen vast wel snel weer goed nieuws van mij horen...Na de vakantie ga ik een zwangerschapstestje doen als ik nog niet ongi ben...omdat je niet met de provera mag beginnen als je zwanger bent....weet er is weinig kans...maar wonderen gebeuren!! Dus dan weet ik meer...of ik moet tijdens de vakantie ongi worden, de clomid gaat in ieders geval mee hoor....dus die ga ik dan maar nemen. Anders ga ik na de vakantie de provera slikken mocht de test negatief zijn. Groetjes, Miranda
Halllooooootjes, Zo weer terug van weg geweest. Dus even snel een updatetje. Afgelopen donderdag begon hiero het bruinverlies, en vandaag echt rood verlies...als het doorzet dan beschouw ik morgen als dag 1. Echt helemaal uit mezelf want de provera ligt nog in de kast!! Eventjes afwachten nog allemaal hoe het gaat, maar heb er wel vertrouwen in. Groetjes, Miranda
tsjah...dat wel..maar moet altijd even afwachten of het echt doorzet...en het was toenstraks net voor 7 uur pas...dus zou ik dit dan echt als dag 1 beschouwen...het was nog wel donkerrood....dus niet echt helemaal helder.. (sorry details hihi) Wel lief dat je meedenkt Dikke knuffel! Hoe staat het met jouw cyclus nu? NOg op je ei aan het wachten of heb je hem gevonden ondertussen? Groetjes, Miranda
als het rood is(donker of licht maakt niet uit)is het dag 1 mijn ei is ondertussen gevonden, die is op dag 64 geweest nu is het afwachten of ik woensdag ongi wordt of niet meid ik ga slapen, morgen begint weer een nieuwe schoolweek slaap lekker
Hallo iedereen, Hier is het rood/bruin/zwart verlies er nog steeds. Maar zo minimaal...is dit wel een ongi. Het is volgens mij gewoon een tussenbloeding en weet nu niet precies wat ik moet doen. Ik wacht nog een paar dagen en mocht het dan niet doorbreken bel ik even de Gynaecoloog en vraag wat ik nu moet doen. Mocht het wel doorbreken dan tel ik vanaf daar als dag 1. Gelukkig kan je ook later in je cyclus met clomid beginnen al word het niet aangeraden. Ik zie wel wat ik doe...misschien moet ik alsnog de provera slikken om een goeie ongi te krijgen...... Groetjes, Miranda
hey miran dat kan wel eens gebeuren dat ongi minder hevig is of maar heel weinig had ik ook bij clomid, je mag dus gewoon starten met clomid mocht ik toen ook van mijn gyn hier helaas ook weer ongi geworden liefs van mij
He bah zuur, jammer zeg....maar dan wel een ei! Heb gisteren de Gynaecoloog gebeld. En stom stom stom...ik weet zelf het beste wat mijn ongesteldheid is...maar omdat de vorige keren 2 keer is gezegd dat ik moet wachten op helder rood bloed en wat je zou omschrijven als veel meer als wat ik nu heb. Nu zei de gynaecoloog dat ik al te lang aan het vloeien ben om met de Clomid te beginnen. Ik moest maar op een nieuwe ongesteldheid wachten....naja... (kan alleen mezelf verwijten...had er dichter op moeten gaan iztten en eerder bellen) Eigenlijk zat ik me te bedenken, 4 dagen terug dacht ik nog laat ik een ronde overslaan...laat ik even rustig aan doen...en 10 minuten later...NEE....maar onbewust heb ik zelf wel beslist hahaha. Nu als mijn ongesteldheid...als je het zo kan noemen hihi....weg zal zijn. start ik gewoon met de provera die ik nog heb liggen...en dan rond de 16 dagen later zal ik nogmaals ongesteld worden...dan zit ik toch rond een cyclus van 28 dagen ongeveer.... En dan volgende ronde de Clomid 150 mg!! Groetjes, Miranda
Hee meis, was even wat werk, maar heb alles gelezen. Ik hoop voor je dat je ongi toch nog gaat doorbreken (al zegt mijn gevoel van niet) zodat je toch met Clomid kan gaan beginnen. Ik zal een abbo hier op nemen, zodat ik je wat beter kan volgen. zoals je weet ben ik niet meer echt vaak hier op zp te vinden (nou ja, 2 keer per dag om op NOD te kletsen, maar als ik binnenkort werk heb zal dat niet meer gaan)