Hee Miran, Ik lees nu dat je een ronde moet overslaan omdat je te laat bent om met Clomid te beginnen.... balen!!! 150 mg moet het toch echt gaan doen! x
Hallo iedereen, Heb zelf ook een goed gevoel over de 150 mg clomid nu! Eerst helemaal niet, maar wat kan een maand zonder hormonen toch veel met je doen zeg........ Wil wel dat mijn ongesteldheid eindelijk weg gaat..dan kan ik weer opnieuw ongesteld worden hehehe...nee joh...ben nu al weer 2 weken ongesteld...echt een PCO ongesteldheid dus weer...... Bah bah bah bah bah bah..... Groetjes, Miranda
pffff, 2 weken ongi. Gelukkig heb ik dat nooit gehad. Mijn langste ongi was 6 dagen. En dat was na mijn cyclus van 96 dagen....(ook mijn langste dus)
Hey ho, Heb echt het gevoel dat ik leegloop hiero....niet meer normaal. Ben ook duizelig dus ben enorm sinaasappelsap aan het drinken. Mijn man vind het maar eng, hij vind het raar dat ik al 2 weken en nog tellende aan het bloeden ben...hij denkt dat ik nog bloedarmoede krijg hihi. Maar ik vermoed dat ie er niet ver naast zit want voel me maar slapjes laatste paar dagen. Heb het eerlijk gezegd al eerder gehad zo lang vloeien..maar dat was echt enkel bruin verlies met af en toe een streepje rood erbij. En dat kon je aan met om even zo als voorbeeld te geven (verschoon me ieder 1,5 uur) af met 1 maandverbandje. Nu is dat dus niet zo....moet echt elk 1,5 uur verschonen omdat ik dan bijna doorlek... En ik ben zaterdag al meer gaan bloeden......dus niet zo een pretje moet ik je zeggen. Zou dit dan mijn ongesteldheid pas zijn? Want daar lijkt het wel op...jammer dan ben ik nog te laat voor de Clomid. Maar wil wel dat het eindelijk eens ophoudt hoor...... Groetjes, Miranda
Hoi Meiden, Nu wat ik net meemaak.... Voel dat het eruit loopt (sorry onsmakelijk dus als je niet door wil lezen niet doen!) En loop naar het toilet om te kijken of ik me moet verschonen. 10 minuten terug nog nieuw verbandje erin gedaan..... En ineens voor de wc, sta mijn broek los te maken...blobbbb...voel er echt een hele kwak uit komen...ieuwh!! Ik ga op de wc zitten, kijk in mijn onderbroek en het verband is doorweekt! Echt letterlijk van voor naar achter...en mijn onderbroek en mijn broek ook....helemaal vol met bloed. Dan veeg ik me af en ook dat zit helemaal vol met bloed en rode klodders...dan kijk ik in de wc...overal spatten bloed....en een hele grote dikke klodder zwart bloed wel 2 cm breed....en taai....heb namelijk even gekeken wat het was.... Het leek alleen slijm te zijn, of bloedslijm...maar ik weet het niet... Ik ga maandag maar even de gynaecoloog bellen hoor, want vertrouw het niet echt meer...ben ook zooooooo moe, en hoofdpijnen en krampen in mijn rug en buik...als ik niet beter wist zou ik denken dat het voor weeen zijn poehpoeh... Groetjes, Miranda
Miran, jouw lichaam is me een partij heftig aan het reageren op de hormonen meis! Jeetje zeg. Ik zou inderdaad maandag effies bellen, zo lang is ook niet goed voor je. Wat stolsel betreft, tja... wie weet houdt je lijf nu eens goed een grote schoonmaak! Dat is gunstig. knuf en nu meteen een nieuw abo afsluiten, dat was ik vergeten
Hey lieverd, ik ben je niet vergeten hoor. *smak* wat een narigheid meis. Kan er soms zo verdrietig van worden als ik je verhaal lees. Maar ik zou morgen idd maar even bellen, zo'n heftige bloeding lijkt niet goed.
miranda, toen ik je verhaal las had ik heel even het idee dat het wel eens een mk zou kunnen zijn. Ik weet niet waarom. Veel succes met bellen vandaag!
Nou Meiden, Fijn dat jullie aan me denken, jullie zijn schatten. *Smak* En Zethu, dat spookte ook door mijn hoofd....stom he... Maar heb net gebeld, eerst half uur in de wacht hihi...maandag morgen is rush-hour!! De assistente zou even met mijn eigen gynaecoloog overleggen. (is er normaal op maandag niet, maar nu waarschijnlijk dienst) Ze belde net 10 minuten geleden terug......nou...moet een zwangerschapstest doen en morgen op spreekuur komen Heb het idee dat hij hetzelfde vermoeden heeft anders waarom een testje doen...........En ik moet een echo op spreekuur laten doen waarschijnlijk dacht de assistente want er moest even gekeken worden. Bah...ben zo erg ongesteld en dan die staaf erin....ieuwh!! Maja wat moet dat moet... Ben wel benieuwd wat het echt zal zijn.... Of gewoon idd grote schoonmaak...of iets anders...of 2 keer achter elkaar ongesteld ofzo. Als dit nu door de provera kwam dan wist ik waarom ik zo bloedde want dan kan het heftiger zijn...maar heb niets gebruikt! Nu ik hou jullie op de hoogte........straks maar even kijken of ik een testje kan kopen..heb 10 euro op zak maar moest er eigenlijk boodschappen van halen. (jaja...de crisis is aangebroken hier....heb zelf dus geen dubbeltje meer.......Dit 10tje heb ik van Marco gekregen om dus boodschapjes te doen....) (en dan was er niet gerekend op een test uitgave) Groetjes, Miranda
Heb de test gehaald, poehee...die zijn duur... whahaha was het alweer vergeten.... Maar kon ook nog de boodschappen halen die ik nodig had...gelukkig! Oh Moor, had ik je tip maar eerder gelezen..ja idd dat kan ook! Maar uitslag test...had ff niet geplast vanaf 9 uur vanmorgen hihi...Negatief (natuurlijk......kan ook niet anders eigenlijk) Nu eens afwachten wat de gynaecoloog morgen gaat zeggen/doen. Hoop dat hij zegt, gewoon heftige ongesteldheid..is over 5 dagen wel over en dan kan je opnieuw ongesteld worden voor de 150 mg clomid ronde! En voor de hoofdpijnen duizeligheid en moeheid.....tsjah..goed gevarieerd eten en misschien staalpillen? Hoef helemaal niet naar de gynaecoloog...whahah kan mezelf heel goed diagnostiseren...wat mauw ik toch...tis gewoon een heftige ongesteldheid.. Bah...ben ff helemaal van slag af...hoe kan dat nu...misschien door die kloppende hoofdpijn...ga ff een tukje doen...heb dochterlief net ook in bed gedeponeerd (sliep meteen) en die slaapt nog wel ff 2 uurtjes als ze moe is. (wat ze echt wel was hihi) Groetjes en jullie zijn stuk voor stuk allemaal lieve schatten! Bedankt voor jullie knufs! Miranda
Hallo meelezers! Nou komende tijd zal het rustig hier blijven hoor. Want kom net terug van de gynaecoloog. Hij heeft idd een echo gemaakt, en meteen met eendebek gekeken of er niets vreemds te zien was zoals bv een polyp.... Gelukkig alles zag er goed uit! Wel was mijn baarmoederslijmvlies nog steeds 1 cm dik....vele te dik dus voor zo lang ongesteld te zijn. Hij vond het er verder wel goed uitzien. Eierstokken natuurlijk vol met blaasjes, geen cystes gelukkig! Wat nu te doen.... Hij wilde het bloeden stoppen, dat werd wel onderhand tijd vond hij. En als ik zo doorging zou ik nog minstens een week zelf bloeden en dat zou echt te veel worden vond hij ook. Daarom moet ik vanaf morgen de pil slikken...... Dat word 3 maal daags een pilletje, dus alles van 3 weken in 1 week slikken. Dan zou het bloeden direct gaan stoppen, en zou ik na die eerste week weer ongesteld gaan worden. Dat zou dan in de stopweek zijn, en heel heftig beloofde hij me. (dus ik hoefde niet te schrikken dat was normaal........) Daarna moet ik na een stopweek dus nogmaals de pil blijven slikken, om mijn lichaam op orde te krijgen. Ik moet dan gewoon 3 weken de pil slikken......en dan in de stopweek ongesteld worden weer. Word ik ongesteld dan mag ik gewoon op de 3e dag beginnen met de clomid 150mg. Hij vond dit zo beter om mijn lichaam even rust te geven en op orde te komen. Dus half november word het weer een kansje voor mij... Groetjes, Miranda
Jeetje meis, dit is niet het nieuws waarop je rekende toen je naar de gyn ging . Aan de ene kant wel fijn dat er niets "ernstigs" is, maar aan de andere kant...pff...weer aan de pil en dus wachten . Bah...kan me voorstellen dat je het allemaal even op een rijtje moet zetten nu. Heeeeel veeeeel sterkte en als ik iets voor je kan doen!!!
ach meissie toch! Ik had je zoveel beter gegund. Maar hoe kan het nou dan dat je al zo lang zo hevig aan het bloeden bent?
De gyn had me ook nog gezegd, ik denk dat er wel een eitje is gesprongen maar niet goed....dus wel een eisprong maar een halve.....ikke weet het niet meer hoor. Was ff zo overdonderd door het verhaal van dan ga je nu aan de pil.....dat ik het vergeten verder te vragen ben. De zwangerschapstest was negatief dus zwanger was ik niet...of het moet echt heel pril al mis zijn gegaan......en zondag eruit zijn gekomen. Maar daar leek het niet op, het was echt donkerrood slijmerige klodders. Ik zie wel hoe het gaat verder....ben er niet echt blij mee maar wat moet dat moet. En wie weet volgende ronde echt lichaam weer in de plooi, en hoppa meteen goeie eisprong met de 150 mg. Als dat niets word dan moet ik gaan spuiten en daar kijk ik niet echt naar uit......... Groetjes, Miranda