Miranda's MMM met PCO voor een 2e!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Antares, Jun 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Jeetje zeg.. Ik vind dit echt kut. Ik had ook zo lang bloedverlies en dat je dan nog niet verder kunt dat is echt niks :( .. Hoop echt dat jullie snel het geluk mogen hebben, dit is 1 en al onzekerheid, alweer. Ik denk aan je meid. Hoop zò voor je!!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hey miran wat lees ik nu allemaal

echt *piep* allemaal

3 weken ongi is niet niks
    dat het maar gauw november is dat je verder kunt
    krijg je in die tussentijd nog echo's of hoeft het niet meer totdat je weer met clomid begint?

liefs van mij

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jakkes MIran, toch minder goede berichten dan ik had gehoopt... Nu even de pil en dan de derde clomid poging. Succes he meis.

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    (((((knuffel))))
    Jeetje, Miran.... dit is niet waar je op zit te wachten.... gaat het weer langer duren....
    MAARRRRR, jouw tijd gaat ook komen hoor!! xxx

(Zie ik hier MP met een zwangerschaps banner?? : gefeliciteerd!)

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Wachten wachten wachten...word je er niet gek van!!

Dinsdags laatste pil gehad, nu wachten op ongesteldheid!

Aankomende woensdag eigenlijk weer met nieuwe ronde starten...maar mag dat wel als je geen doorbraakbloeding hebt gehad.... Ga maandag ff bellen als ik nog geen bloed heb gezien...weet ik het zeker!

Duim duim duim dus maar even mee dat die duivels snel komen piepen!!

Weten jullie nog hoe snel je na stoppen pil ongesteld werd altijd???

Groetjes,
    Miranda

6. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hoop dat het snel door breekt
    Ik had altijd op zaterdag de laatste pil, en kreeg mijn ongi op dinsdag....

7. MyPrecious

Hier altijd^ Dinsdags laatste pil vrijdagnacht ongesteld.
    Ik ga voor je duimen dat de ongie zich snel aanmeld voor de allerlaatste keer Miran!!

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Helaas niet allerlaatste keer...moet nog 1 ronde pil hierna he....dat die dan de allerlaatste mag zijn!!! want dan mag ik starten met de 150 mg clomid...en heb nog steeds goed gevoel erover....ook omdat ik niet wil spuiten hihihi...blijf het eng idee vinden...

9. MyPrecious

Oh sorry, dan hoop ik echt dat de 150mg jullie heeeeeeeeeel snel een wonder mag brengen na deze laatste 2 ongesteldheiden die je te wachten staan. Spuiten vind ik ook een eng idee, hoop echt dat dat jou bespaart blijft!! Dikke knuffel en hoop houden hé!! Mijn duimen draaien!!

10. Jizzy

Jizzy Bekend lid

Oct 10, 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Miranda lees neet je verhaal en wat vervelend dat je weer aan de pil moet beginnen zeg!

Het is balen als een gyn zegt dat je je lichaam even rust moet geven. Ik heb dat zelf ook gehad, de gyn zag namelijk op de echo dat ik zo´n harde eisprong heb gehad dat deze een blauwe plek op mijn eierstok heeft veroorzaakt. Nou heb je daar wel eens van gehoord?

Maar goed. Ik spuit nu ondertussen al 2x en ik vind het echt stukken beter dan clomid slikken.

Oke jezelf injecteren klinkt een beetje eng, maar dat naaldje is zo klein, je voelt er echt amper wat van. En binnen 2 min is het gebeurd!

Maar ik had vreselijk veel last van mijn hormonen van de clomid, voelde me vreselijk ellendig en zat zowat tegen een depressie aan. Daarbij kwam ook nog dat ik door de clomid zo begon uit te dijen dat ik daar ook echt niet vrolijker van werd.

Met de clomid moest ik steeds ovu testen doen en dan was het maar hopen dat je goed geschoten had ;)

Met de puregon en pregnyl blijf je gewoon onder controle. Op de 3e dag van je menstruatie begin je met spuiten en een week later gaan ze kijken of er een ei groot genoeg is voor de pregnyl zodat deze de ei laat springen.

De eerste ronde met mijn spuiten mocht ik na een week al pregnyl zetten. helaas was deze ronde wel mislukt maar doordat het zo snel ging had ik maar een cycles van 21 dagen, en dat schiet lekker op. :p
    Dus kon weer eerder aan de volgende ronde beginnen.

Van de spuiten heb ik totaal geen last of bijwerkingen, behalve van de pregnyl. Maar dat is op zich wel logisch want dan spuit je pure HCG in je lijf waardoor je dus zwangerschapsverschijnselen kan krijgen als, enorme zere borsten enz. Maar alles beter dan die vreselijke moodswings.

Kijk dus alsjeblieft niet tegen het spuiten op, als ik het goed begrijp ga je straks eerst weer aan de clomid en hopelijk is het dan ook raak voor je.
    Maar spuiten vind ik persoonlijk echt een vooruitgang op de clomid!;)

Succes Meid! :)

11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hey Jizzy,

Bedankt voor je verhaal! Jij ook succes overal mee he :)

Hier eindelijk ongi, begon gisteren middag....en nu is de vloed losgebarsten.

Gyn belde terug nadat ik gebeld had gisteren en zei kan gewoon beginnen met nieuwe strip. Maakt niet uit dat ik zo laat ongi ben weer. Dus vandaag weer beginnen......3 weken....pfffffff

Ga nu kleine naar KDV brengen en zelf naar fysio toe....tot laters misschien!

Groetjes,
    Miranda

12. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hehe eindelijk is het begonnen dus. Nog ff paar weekjes wachten en dan er vol tegen aan.

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hey miran
    eindelijk verder

hier is ongi ook eindelijk gedaan

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is weer een stap vooruit meis, nog eventjes doorbijten!

15. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hey meiden,

Het is nu al weer een week geleden sinds het heftigere bloedverlies is gestopt. Maar ik blijf vloeien, lichtjes roze en bruin. Vaak is dat nabloeden maar na een week moet het toch wel over zijn of niet?

Ook zit ik onder de puisten....echt erg!! En ik ben iedere avond misselijk als ik die pil heb geslikt...bleeeh kan er echt niet meer tegen blijkbaar.

Maar nu heb ik een vraagje....

Wat zouden jullie doen? Ik moet nog 1 weekje de pil slikken, en daarna zou ik ongi worden en mag ik met Clomid beginnen. Maar omdat het bloeden niet ophoudt...eigenlijk voelt het niet zo goed....

Zouden jullie de gynaecoloog even bellen, met risico dat ik nog een maand rust moet nemen...of zouden jullie het gewoon afwachten nog een weekje?

Groetjes,
    MIranda

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hey miran

ik zou toch even de gyn bellen want het lijkt me niet normaal dat je blijft vloeien

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Miranda,

Ik zou ook even de gyn bellen.

18. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    Miranda, ik zou gewoon de gyn bellen! succes ermee!

19. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Heb eventjes gebeld omdat jullie het toch het beste vinden :)

En de assistente zegt dat rozig verlies geen kwaad kan. Ik moet het niet als menstruatie beschouwen. Gewoon de pil doorslikken en straks als ik meer en echt rood ga verliezen na stoppen met de pil is dan dag 1....hopelijk gaat het deze ronde wel goed omdat ik vorige ronde ook al te laat was...wist niet wanneer mijn dag 1 is...en nu is het ook al niet echt duidelijk.

Nog 1 week de pil slikken nu, en dan afwachten op veel rood bloed...en dat is dag 1 dus!!!

Kon verder geen kwaad allemaal zei ze....(we gaan maar af op de mening van een expert...) Ze zei wel tis vervelend maar kan soms voorkomen.

Pfft wil onderhand wel eens niet vloeien...vanaf 10 september eigenlijk al bijna constant...3 dagen ofzo ertussen dat ik echt niet vloeide na stoppen met 3 maal daags de pil nemen......

Bedankt voor het meedenken!!!! Jullie zijn schatten!!

Groetjes,
    Miranda

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey Miran,

ik wilde je ook voorstellen om toch de gyn te bellen. Ook al zou het dan een maandje langer moeten duren, als het nu om wat voor reden dan ook, ook niet goed gaat ben je ook een maand verder he?
    Maar goed, je hebt gebeld! Het is dus niet "gek"... nou gelukkig maar.

Knuf

Share This Page