Ik had ook gezegd gyn bellen, maar dat heb je gelukkig al gedaan. En ja, dan verder maar op de expert af gaan he....
Voor zover je een assistente als 'expert' kunt beschouwen he Maar ik wacht gewoon netjes af...hmm had niet verwacht dat zwanger worden nu zo een aanslag op mijn relatie zou hebben....we doen al weeeken niets anders als knuffelen en handwerk....met heel af en toe een keertje het 'echte' werk omdat we beide zooo graag willen.... (doen het liever niet als ik vloei...ook vanwege infecties die je daardoor kan krijgen..vind dat maar een eng idee...het is toch open als er bloed uitkomt) Het gaat nog wel goed tussen ons en we hebben hier zelf voor beslist maar het is gewoon moeilijk...het was al moeilijk van voordat ik zwanger was... (gericht klussen) en in de zwangerschap bijna niet omdat manlief bang was de kleine te beschadigen...Het was zo een kostbaar iets omdat we er zo lang over gedaan hebben (geef hem helemaal gelijk....maja met meer zin tijdens de zwangerschap niet zo leuk hihi) En na de bevalling tot 5 maanden niets gedaan omdat ik zo een last had van hormonen wisselingen en ook vloeide ik ongeveer zo om de 3 weken een week...dus bleef niet veel tijd over. Maar had ook zo een last van de knip deed gewoon echt pijn! En daarna...vloeide gewoon heel veel als ik terug ga kijken..vaak 2 weken achter elkaar...en dan week later weer ongesteld... Hmm als ik zou tellen...had ik het bijgehouden dan kom ik ongeveer op 25 keer in 2,5 jaar......................auw! Ach gelukkig houdt ie wel van me, ook als er geen seks te pas komt......dat is wel fijn...het is gelukkig voor hem niet zo belangrijk. En ik laat hem vrij..dus als ik geen zin heb en hij wel...dan mag die zijn gang gaan hihihi... Weet wel...jullie zijn lief dat jullie allemaal met mij meedenken. Merk dat ik toch wel onzekerder word des te dichterbij komt de ronde met 150mg...heb er zo een hoop voor. Moet mezelf echt ff van te voren terug trekken hoor, want als het niet lukt........ Maar daar ga ik gewoon niet van uit...want positief denken dat doet ook veel goeds voor je lichaam!! Groetjes, Miranda
Zooo was weer een tijdje geleden he Maar ja als je de pil slikt is er ook niet zoveel leuks te vertellen he. Moet wel zeggen we hebben niet meer kunnen lief doen voor elkaar....want het roze/bruin verlies is er nog steeds....het was 1 dagje weg...namelijk donderdag!! Was al helemaal blij....misschien lekker samen zijn met mannetje!! Maar nee...we waren beide zooo moe...ik zei tegen hem...morgen he...morgen... Helaas...vrijdag ben ik weer gaan vloeien..maar nu is het zwart! Dus dat is heel oud bloed......hopelijk ga ik toch wel snel meer rood verliezen en veel want wil eindelijk mijn dag 1 hebben! Ik vermoed zelf dat het maandag of dinsdag los zal breken. Want na die ene week dat ik geslikt had kwam de menstruatie ook pas 1 dag voordat de nieuwe strip aangebroken werd. Dat zou nu dus ook kunnen........ Ik wacht gewoon nog eventjes af...zwart verlies is geen rood.....dus dag 1 is nog niet aangebroken...maar ben zooo bang dat ik weer te laat ga zijn. Ga gewoon niet bellen hoor en afwachten....veel rood is dag 1....zeiden ze zelf bij de gynaecoloog...dus dan houden we dat maar aan. Hoe het verder gaat laat ik hier nog wel weten hoor!! Maar eerst...morgen mijn verjaardag vieren!! Hopen jullie ff mee dat het morgen dan niet in heftigheid losbarst...want dat is niet zo prettig...(leuk verjaardagskadootje...een nieuwe ronde voor een 2e beeb!!) Groetjes en fijne avond allemaal. Miranda
Hey meid. Ik ben gister ff niet op zp geweest, maar wilde je nog wel ff feliciteren met je verjaardag. Heb je een fijne dag gehad? Enne hoe is het met de duiveltjes? Zijn ze gister weggebleven? Hoop dat het iig vandaag doorbreekt.
Hey iedereen die meeleest en reageerd! Jah de ronde is aangebroken, de ronde waarop al mijn hoop ligt. De ronde waarin ik hopelijk een reactie ga krijgen op de clomid. Gisteren avond ben ik ongesteld geworden en vannacht is het echt los gebroken. Dus vandaag is dag 1..... Woensdag start ik met de clomid 150mg deze keer, laten we hopen dat ik net zo een mooie reactie krijg zoals bij Alyssa. Volgende week donderdag om 16.45 heb ik FM bij de Gynaecoloog...We zullen zien!! Zien we niets, dan zal ik zondag of maandags terug moeten vermoed ik...in ieders geval heb ik de 1e FM op dag 11 nu!! Ik hou jullie op de hoogte!! Groetjes, Miranda p.s. heb trouwens een drukke verjaardag gehad hoor.....en zelf nog geeneens taart op.....missschien moet ik voortaan zelfbediening in gaan stellen hahaha. Maar hij was wel leuk!
hey miran nog gefeliciteerd en joepie eindelijk kan je terug verder ik hoop voor je op net zo een mooi wondertje als alyssa
Alweer een tijdje niets laten horen, maar ja er valt ook niet vele te vertellen over de MMM. Want dit zijn de wachtdagen...en straks nog meer wachten....en wachten....en wachten... Dat is wat je doet in de MMM.........wachten!! Heb vanmiddag mijn 1e Follikelmeting om 16.45. Ben eigenlijk best wel zenuwachtig. Heb geen moodswings.....(joepieee), voel mijn eierstokken wel, maar ze zijn niet zo pijnlijk als met de 100mg.... En last but not least...heb geen opvlieger gehad!! Maar.....daar tegenover, ik ben al een week ziek...de griep! Hoop dat het geen negatief effect heeft op mijn eitjes.... Laat jullie later nog wel weten of er iets te zien was!! Oh trouwens, mijn cyclussen tot nu toe!! ?-27-21-34-21-34-27-39-24-26-C50&P34-C100&38-A34-A28-C150& C= Clomid.... P= Provera..... A= Anticonceptie...
Hey, We waren al vroeg in het ziekenhuis...want stel je voor dat het zo erg uitloopt dat ze eigenlijk geen tijd meer voor je hebben.... Gelukkig liep het niet te erg uit en waren we om 5 uur aan de beurt.... Kantoor binnnen, dokter zegt ff kijken waar je nu bent...ikke ff snel gezegd wat er allemaal was...en dat mijn gyn dacht dat ik met de 100mg wel een eisprong had gehad maar geen goede of dat we hem net gemist hadden... Ze zei oke gaan we je dadelijk even wegen...ik zeg maar ja is goed want ga er niet meer over beginnen het blijft toch een groot ding daar blijkbaar..... Toen dus uitkleden...op de bank en whoppa dat echo ding erin....bah blijft niet prettig. Ze kijkt naar mijn baarmoeder, ja 8 mm was goed dik al zei ze. Toen de rechter eierstok..nee alleen kleintjes...was nog geen minuut kijken...en hop naar de linker...(had haast denk ik...) Linker nee ook niets, maar het is nog vroeg... Ik meteen beetje down...en zei mijn rechter doet altijd zo een pijn....die werkt volgens mij helemaal niet zit ook zo vol met blaasjes...zegt ze ja dat kan...En ik vorige keer met Alyssa had ik links iedere keer een eitje....en ze kijkt nog ff wat verder tegelijk met die staaf bij de linker eierstok. Volgens mij had ze toch wat gezien...en ineens jaaah een grooot ei!! 11 mm!! weet niet of dat goed is...maar volgens mij wel...het is een reactie!! Dat is al veel meer.....nu mocht ik niet meer dagen ertussen laten zitten want ze wou het goed opvolgen. Dus ik moet zaterdag nogmaals komen kijken of die van 11 mm groeit...hij zou dan 1 a 2 mm gegroeid moeten zijn..... Hoop het wel...hoop het wel!!!
Oh en nog ff wat anders, het heeft niets met zwanger te maken.... Maar toen ik vroeg hoe het kwam dat ik nooit last heb gehad van urine verlies...ook niet na de bevalling. En nu ineens wel.....ze vroeg me wanneer? Ik zeg als ik nies, hoest, of hard lach...tis me nu erg opgevallen omdat ik mezelf kapot hoest. Ze zei je bent nog te jong om daar last van te hebben, ben je HA maar even voor tips...of die even kan kijken ofzo. En dan zal die je doorverwijzen naar een correcte afdeling in het ziekenhuis voor de bekkenbodem. Dan kunnen we kijken of het op is te lossen met bv oefeningen of dat er wat anders aan de hand is. Mijn mama heeft het ook...en daar kon toen niets aan gedaan worden, bekkenbodem spieren zijn sterk...dus daar lag het niet aan. Hoop dat het dat gewoon bij mij is....maar mijn bekkenbodemspieren kan ik goed aanspannen...zei de VK tijdens de bevalling ook nog.....Sterke spieren zei ze...... Groetjes, MIranda
hey miranda, ik doe een ei-groei-goed-dansje voor je. Ik zal pas zondag kunnen lezen of het resultaat heeft gehad. Ben morgen vanaf 12 uur pleite!
Hallo iedereen, Nu het ei zat er nog steeds maar was niet gegroeid..... afwachten en het kon nog groeien zei de gyn...maar als ze dat zeggen is het meestal geen goed nieuws....... Ik ga van het tegenovergestelde uit!! WEL goed nieuws..... Ik moet dindsdag om 16.50 weer terug, dan heb ik mijn eigen gyn weer. Hopen jullie mee dat hij toch nog groeit??? Groetjes, Miranda
Oh Miran, wat spannend weer. Ik hoop echt dat je ei alsnog flink gaat groeien!!!!! Zal voor je duimen!