De titel zegt het al... 5 dagen na mijn ei al zeurende buikpijn Is er iemand die daar ook vaker last van heeft?
Wat vervelend voor je schatje! Maar zoals ik al veel op dit forum gelezen heb, zolang je nog niet ongi ben, is er nog hoop! toch? Liefs Karin
Hoi naam genoot Ik herken het wel ja, ik had de nacht/avond voor de eisprong een fijne avond en vanaf dat moment ook een vreemd wolkig zeurend gevoel in mijn linkerzijde en onderbuik. Zelf weet ik dus niet of dit nu het ontpillen is, of... ik weet niet, ik moet nog een kleine 2 weken ( ofzoiets) wachten. klintk dit hetzelfde?
Hey Ooievaar, ik heb wel altijd vlak na mijn eisprong al last van krampjes in mij baarmoeder en steekjes. Is dit het gevoel wat jij ook hebt? Dit houdt bij mij meetsal aan tot de echte zeurende ongipijn komt. Groetjes hope
Af en toe is het een steekje maar niet veel Meer een zwaar gevoel en zeurend. Maar niet echt een ongi zeurend gevoel. Vind het moeilijk om te omschrijven Maar mijn (.)(.) zijn ontzettend gevoelig ook Nieuwbegin: klinkt wel een beetje hetzelfde ja... Balen dat je dan weer zo lang moet wachten Ik zelf moet nog ander halve week wachten
ik zit nu ongeveer 4 dagen na me ei...en heb de heledag al een zeurende steek in onderin me buik (schaamstreek). rond me ei had ik dat ook een beetje maar het is vandaag echt de hele dag....
ik zit nu vandaag erg veel te lezen hier en lees over " ontpillen" heb nu het idee dat dit dat gevoel is bij mij... Het is zeker balen dat we nog 1 1/2 week moeten wachten ( ik loop dnek ik bijna gelijk met jou. moet ongeveer 4 feb ongi worden)
Ik had zelf de eerste cyclus na het stoppen met de pil ook al twee weken voor mijn menstruatie zeurende ongipijn. En ik was misselijk, hoofdpijn etc. Nu in cyclus 3 is dat gelukkig over. Maar wel meer krampen e.d. Ook tijdens ongi Tsja je moet er wat voor over hebben