Een tijd geleden was er op dit forum een lid (kan niet op haar naam komen, helaas) die een ongeluk had gekregen, zij lag toen vrij kritiek (in coma), ik heb eigenlijk niet meer kunnen achterhalen hoe het nu met haar gaat, haar vriendin vertelde elke keer hoe het met haar ging!!! Zou iemand mij kunnen vertellen, wat haar toestand nu is, of mij verwijzen naar een link?!?
hoi karina, dat was het verhaal van maaike..... er waren op een gegeven moment sterke vermoedens, dat dit verhaal op leugens was gebaseerd... en toen is er geloof ik een slotje op gedaan door de moderators.... sindsdien registreren ze IP adressen, van alle mensen die hier komen.. liefs elfje
Zo das een snelle reactie, bedankt daarvoor!! Op een leugen gebaseerd, dat meen je toch niet, hoe kan je zoiets doen zeg, iedereen leefde hier zo mee met haar, das toch niet te geloven, maar goed..., voor niets dus! Dat zijn toch geen leuke grappen : : :
Ik vroeg het me 2 weken geleden ook al af. Ik ging op zoek naar dat topic, maar kon het nergens meer vinden. Toen dacht ik ook al dat het misschien een leugen zou zijn geweest. Erg hoor als je zoiets verzint.
Ja, ik snap dat dus ook niet, las dat er dus nog een verhaal verzonnen was, kan er alleen niet achter komen waar die staat, maar ja...ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat iemand dat dus zou doen (zeker hier niet)! Ben ik dan zo goed van vertrouwen, ik kan daar echt niet bij hoor!??
tis nooit helemaal bewezen dat het een leugen was... maar de vermoedens waren zo sterk onder de leden, en ook onder de moderators.. dat ze samen met "de vriendin" van maaike hebben besloten er een slotje op te doen, en als mensen geinteresseerd waren.. ze via msn of PB's verder konden communiceren... ikzelf geloofde er ook geen hout van !... door die IP-adressen en hoe het verhaal in elkaar stak.
Ik voind het echt schandalig. Heel verhaal over waarom ze dan wel van dezelfde IP adressen gebruik maakten enzo. Die "vriendin" vertelde toen echt ongeloofwaardige dingen. Ik geloofden er NIETS van. Daarna ook meer iets van haar gehoord. Vond het eigenlijk een beetje ziek......
Kan er ook niets meer over terugvinden, klopt het dat het gelijk wordt verwijderd ofzo?!? En is er dan iemand verder gegaan met dit verhaal via msn of PB's, want dan zou diegene kunnen zeggen of het een leugen was of de waarheid?!? Maar ik denk dat er niet zomaar zo'n onderwerp wordt afgesloten, het is dan niet zomaar een verdenking geweest!!
ach ik noem het: aandacht-zoekerij ! kreeg thuis waarschijnlijk niks..( ze was nog jong toch? ) en dus dan maar hier op zo'n site... ze dacht: niemand komt erachter...
Het heeft ook weinig zin dit weer allemaal op te rakelen. ze konden ons geen antwoorden geven op onze vragen, in ieder geval geen antwoorden waar wij iets mee konden. We hebben daarop besloten de dames niet meer op het forum te laten, omdat er zo veel onrust om was.
het was ook niet zomaar een verdenking, vele leden hebben PB's gestuurd naar lotte... en wij hebben maaike(of vriendin) ermee geconfronteerd dat het ongeloofwaardig was... zij is daarop heel boos geworden, en heeft toen samen met de Mod's en lotte besloten het te sluiten.. ik weet niet of het bericht gelijk is verwijderd... maar na een tijdje komt het automatisch in het archief.. en als het heel lang in het archief zit, gaat ie automatisch weg...(dacht ik) maja het was overduidelijk (voor mij) een doorzichtig verzonne verhaal..
OK, nou als jullie dit vervelend vinden om weer op te rakelen, dan sluiten jullie het onderwerp maar hoor, geen probleem!!!