Ik heb 1.5 week geleden mirena laten plaatsen. Nu sinds gisteren bloedverlies wordt minder maar nu zo'n naar gevoel in mijn buik. Trekt Door Tot mijn benen. .. echt hevige menstruatie krampen dat ik er gewoon ziek van ben. Wie heeft dat ook gehad en is dat normaal?
Ik heb dat gehad vlak na het plaasten, een aantal dagen. Maar ik kan niet bepalen of het 'normaal' is. Als je ongerust bent, bel de huisarts!
Na het plaatsen had Ik het ook maar even weg geweest maar juist nu het bloedverlies minder wordt komt het terug. ... heb gisteren mijn huisarts al gesproken maar toen nog geen krampen alleen over hoeveelheid bloedverlies gehad.
Ja het kan er bij horen, maar het kan ook dat de spiraal niet goed zit. Voel je wel de draadjes op hun plek zitten? Ik had de eerste tijd ook wel regelmatig buikpijn en continue bloedverlies, maar bij de controle zat alles goed op zijn plek. De een reageert er heftiger op dan de ander. Maar ik ben geen dokter en kan het ook niet beoordelen vanaf mijn computerscherm dus echt, ben je er niet gerust op, nog een keer bellen. Het zijn geen dingen waar je risico mee moet willen nemen lijkt me.
Ik ga morgen vroeg gelijk bellen.... of misschien vanmiddag al. Kan ik dat touwtje voelen dan? Hihi....
Ja die zitten als het goed is om je baarmoedermond heengevouwen. Niet zo'n fris werkje als je bloedverlies hebt, maar ik zou het toch ff checken als ik jou was. Ik hoop dat het allemaal goed zit het ' er erbij hoort'. Succes!