Kom er net achter dat de app niet helemaal klopt! Ik gebruik zelf de nuvaring, dus had de app daarop ingesteld, maar hij gaf aan dat ik morgen pas mijn nieuwe ring moest inbrengen ipv vandaag! Ben blij dat ik het zelf wel in de gaten had! Voor iedereen die de app dus gebruikt, oppassen geblazen!
Hoi Engeltje, Bedankt voor je berichtje! Heb even een andere vraag die met de Nuvaring te maken heeft en zoek wat meningen. Ik ben ook net een maand bezig met de Nuvaring. Twijfelde even of ik wel zou doorgaan hiermee na de berichtgeving. Ga jij er toch mee door? En zo ja waarom? Ik denk zelf dat ik er wel mee door ga. De kans op trombose is 0,07%...ik denk niet dat ik dat op vind wegen tegen de voordelen.
Tja het is en blijft een tool.. En een menselijk lichaam is heel anders! Kijk maar naar die andere apps, of websites waar staat wanneer je wel of niet vruchtbaar bent bijvoorbeeld. Daar kun je niet alleen naar kijken. Niemand is hetzelfde, en die app zal dus voor de 1 wel werken, maar voor een ander niet. Je moet altijd zelf na blijven denken en niet klakkeloos van een app uit gaan. Ieder lichaam verschild.
@ chicken: ik heb contact met de ha erover opgenomen, maar zij gaf aan dat je bij iedere pil, prik, etc kans loopt op trombose en dat het bij de nuvaring echt niet zoveel hoger is als bij andere anti conceptie. Ik ga er dus ook gewoon mee door voorlopig. Natuurlijk moet je wel altijd alert blijven op symptomen ervan! @ rsl: daar ben ik me uiteraard ook van bewust, maar het verbaasde me wel! Voor mijn zwangerschap maakte ik altijd gebruik van de smsdienst en dat ging altijd goed!