Help!!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by Zoey23, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zoey23

Zoey23 Nieuw lid

Mar 22, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik zit ergens mee en misschien is het een beetje een lang verhaal,sorry daarvoor.

Het is namelijk zo, vorige maand ben ik 2 pillen vergeten weet niet meer in welke week precies, in ieder geval test gedaan negatief, en licht ongesteld geworden. nu deze maand weer 2 pillen vergeten 1ste week (stom) nu moet ik volgende week ongesteld worden maar nu heb ik nu al paar dagen last van de volgende dingen:
    misselijk
    steken in meestal rechter lies maar ook soms links
    raar gevoel in mijn onderbuik
    hele droge huid, rode vlekken en pukkels
    lage rugpijn
    veel plassen, ook s'nachts
    pijnlijke opgezwolle borsten
    steekjes in de vagina
    en een opgezette buik in de avond (broek gaat slecht dicht)

Nu vraag ik me af of ik zwanger kan zijn?stomme vraag eigenlijk, natuurlijk kan dat maar is die kans groot?
    en zou ik dan heel pril zijn of misschien eerder 6 weken ongeveer?
    Ik ga sowieso van de week testen.

Het is wel zo dat ik deze week ook een stressvolle week had, misschien dat ik daar misselijk van ben.
    En ook heb ik prikkelbare darm dus misschien dat dit mijn klachten veroorzaakt.

Herkent iemand dit?

Groetjes

2. Seth

Seth Niet meer actief

ik kan je alleen maar adviseren om volgende week af te wachten en te testen......

hoe groot de kans is dat je zwanger bent, kan ik niet zeggen MAAR de kans is er.....

Zelf ben ik bij de eerste zwanger geworden met pil (niet vergeten, maar door combinatie van stoppen met medicijnen niet goed gepakt ofzo??) en mn beste vriendin is nu zwanger door vergeten van 1 pil....
    tja die dingen gebeuren....

Probeer echter (hoe moeilijk ook) jezelf niet te veel te concentreren op alles wat je voelt...
    Een lichaam kan je goed voor de gek houden....

Enige wat je uitsluitsel kan geven is een test.... (en dan niet te vroeg doen, want dan zegt het nog niets)

succes

3. Zoey23

Zoey23 Nieuw lid

Mar 22, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie

Ja probeer er niks te veel aan te denken, maar wil niet echt lukken haha. Ik ga inderdaad maar een testje doen als de tijd er voor is.
    Als het zo is, ben ik er hartstikke blij mee en het is hartstikke welkom, alleen niet gepland. Spannend

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hee,

jouw symptonen komen me erg bekend voor, die ik ook had tijdens mijn zwangerschap. Behalve de misselijkheid dan...
    Dat had ik alleen de 1e keer dat ik zwanger was, maar de 2e keer niet..
    Ik denk dat er wel een grote kans bestaat dat je zwanger bent.. omdat je de pil bent vergeten, en de pil moet je toch echt wel nemen, anders is de kans er zeker dat je zwanger kunt worden.
    Ikzelf ben dwars door de pil heengekomen, dus ik heb helemaal geen vertrouwen meer in de pil, althans niet in microgynon 30.
    Ik raad je ook aan een testje te doen! :)

Share This Page