Mirena al 1,5 jaar en af en toe baarmoederkrampen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bessie Turf, 11 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb na m'n laatste bevalling nu al 1,5 jaar een mirena spiraal. Hij bevalt me heel goed en na een half jaar heb ik ook geen bloedingen meer (heel af en toe een drupje). Nu heb ik een paar weken geleden een dag met krampen gelopen en nu speelt het weer op vandaag. Laatst voor de check ff een zw test gedaan en gewoon wit.

Ben benieuwd of dit erbij hoort. Klopt het dat je wel een soort van cyclus hebt? Of waar kan het vandaan komen? Ik voel geen verzakking van de spiraal.

Bedankt voor jullie reactie!

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Je kunt met mirena gewoon eisprong hebben, dus een cyclus. Ik heb wel van andere vrouwen gehoord dat ze een cyclus voelden, maar dus niet meer menstrueerden.

Ik heb zelf het gevoel dat ook cyclus/eisprong heb, zonder bloedverlies. Ik heb al een paar keer pms-achtige klachten gehad en buikkrampen, dat je je denkt... pfff, laat die menstruatie maar komen! Maar dan een veegje bruin slijm en niets... Heb ook wel eens testjes gedaan ;), die negatief waren natuurlijk.

Omdat ik een beetje paranoide ben ;) en graag duidelijkheid heb wat er gebeurd in mijn lijf, ben ik begonnen met temperaturen om te kijken of ik ook een eisprong kan aantonen ;). Als dan 2 weken daarna die klachten weer komen, dan weet ik zeker dat het een 'menstruatie' is. En dat word ik hopelijk weer iets minder paranoide, ha ha! ;)

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er dan maar vanuit dat er dus wel een cyclus is elke maand... Haha lastig omdat ik ook niet persee zit te wachten op een zwangerschap;);)

Deel Deze Pagina