Hallo dames, Ik ga proberen mijn situatie uit te leggen. Ik heb in December mijn Mirena spiraal laten verwijderen, omdat ik er veel klachten door had en ik vrijwel geen seks had dus dacht voor die keer gebruik ik dan wel een condoom. Nu lig ik dus met mijn man in scheiding, omdat het na 8 jaar gewoon niet meer gaat. Ik had meteen na verwijdering een regelmatige cyclus. Ik heb iemand anders leren kennen en we hadden afgesproken voorlopig nog geen seks te hebben,omdat ik pas 1 maart met de pil kon starten ivm eerste dag van de volgende menstruatie. Hij is toch blijven slapen en van het een is het andere gekomen. Toen ben ik de volgende dag gaan rekenen en heb meteen de morning after pil gehaalden na 25u ingenomen DIt is het schema volgens de pagina: Eerste dag laaste menstruatie: 1 Maart Beetje vruchtbaar:12 maart Vruchtbaar:13 maart (seks gehad) Erg vruchtbaar:14 maart Eisprong:15 maart Innesteldag: 20 maart Nu schrok ik me na een paar dagen rot, omdat ik rosig bloedverlies had. Toen weer gaan berekenen en het was op 20 maart. Nu vraag ik mij dus af kan je met de morning after pil ook innestelbloeding hebben? Het duurde ongeveer 1 dag en was te weinig voor tampon en allleen met afvegen oud bloed. Ik weet dat je van de morning after pil ook kan gaan bloeden dus dat maakt het zo verwarrend. ALs het zo is, is het zo dan is het mijn eigen schuld,maar het zo niet goed uitkomen gezien de situatie. Ik vraag verder niet om commentaar op de situatie,ik weet dat het niet slim was,maar kan het niet terug draaien. ben altijd goed oplettend geweest met anticonceptie,maar soms kan je je zo mee laten slepen met je gevoelens. Nu is vooral mijn vraag zijn mensen hier bekend mee en waren ze toch zwanger? Ik ben een beetje misselijk en word gek van de jeukende borsten. zaterdag kan ik eindelijk testen.
Ja dat kan, ik ben in een zelfde soort situatie ook zwanger geworden ondanks gebruik van de morning after pil. Ben benieuwd wat je test zal zeggen zaterdag. Succes!
Dankjewel! Ja vind het gewoon zo vreemd dat ik ook precies de 20 ste die'bloeding' had. Maakte me na het innemen geen zorgen meer tot ineens dat rosige bloedverlies.. Ik hou jullie op de hoogte
Ik heb niet echt ervaring met de morning after pil, maar misschien is het toch niet goedgegaan... Is wel een beetje vreemd dat als je op 13/14 maart de pil slikt en op de 20e pas wat bloed verliest... Toch? Of is dat een mogelijkheid? Misschien is je cyclus in de war?
Wat heb je toen gedaan? het gehouden of? Ik vind het echt een zware keuze. zijn namelijk nog bezig met de scheiding en zit een dochtertje van 1.5 tussen is geen vechtscheiding gelukkig maarja als uitkomt dat ik ineens zwanger ben kan mijn ex tegen gaan werken met het ouderschapsplan dus ik stress heel erg. Hoewel ik het kindje graag zou houden en die nieuwe jongen ook,want die is heel sirieus denk ik niet dat ik het mijn omgeving aan kan doen..Ken deze jongen wel al 7 jaar dus het is geen wildvreemde.
Ja zeker vreemd. Normaal is dat binnen 2 dagen staat in de bijsluiter en moet van t weekend pas ongi worden dus dat was het ook niet. afwachten maar helaas
Hi Jennifer! Wat sneu voor je.. Vooral ook omdat je in die situatie zit. Ik snap dat het nu niet zo goed uitkomt... Ik denk niet dat de bloeding op de 20e van de morning after pil is.. Er zit te veel tijd tussen (meer dan 2 dagen). Misschien is het een innesteling ja of is je cyclus in de war.. Als je kunt wachten; test het dan op zaterdag indien je bloeding uitblijft. Jij ook van 1992?
Ja van 1992 inderdaad! pas 22, dus heb me flink in de nesten gewerkt,maar daar komen we ook wel weer uitcyclus kan ook in de war zijn inderdaad. Rot morning after pil ook hihi
Mijn zoontje wordt volgende week 3 Ik heb nooit getwijfeld of ik de zwangerschap voort wilde zetten, ook niet toen mijn ex er vandoor ging omdat hij de zwangerschap niet kon accepteren. Voor alles is een oplossing en ik ben van mening dat je hierin gewoon je eigen gevoel moet volgen. Maar goed, eerst de test maar eens afwachten voordat je allemaal scenarios in je hoofd gaat halen
Ik heb de morning after pil norlevo binnen 48 uur gebruikt....en toch ben zwanger... Dus bij mij heeft het niet gewerkt