Hallo dames Ik ben moest in December nog de prikpil halen, maar had besloten om ermee te stoppen omdat ik steeds hevige buikkrampen had, en wilde weer eens normaal ongesteld worden. Maar nu ben ik al 2 weken misselijk en duizelig, huisarts gebeld en die adviseerde me een test te doen, zo gezegd zo gedaan, negatief, maar toch blijf ik de misselijkheid houden s'ochtends en rare lichte krampen in m'n onderbuik. En ja ook heb ik gewoon onbeschermde sex gehad met m'n vriend, omdat ik dacht toch niet zwanger te kunnen raken omdat het met ons zoontje ook 1,5 jaar duurde voor ik zwanger was. Ben vanaf December een maal ongesteld geweest, en toen uiteraard geen sex gehad. Ik weet nu eigenlijk niet wat te doen, moet ik nog afwachten en nog een test doen? Want heb altijd gehoord dat eerst je menstruatie regelmatig moet zijn voor je zwanger kan worden na een prikpil, althans dat zij de assistente me. Heeft toevallig iemand hier ervaring mee gehad ook? Dee87.
Het schijnt erg lang te kunnen duren voordat je weer een eisprong en n normale cyclus als je stopt met de prikpil. Het kan wel anderhalf jaar duren. Dus het is nu alleen maar afwachten op je menstruatie. En als je het echt niet vertrouwd kun je om de week een test doen.
Hoi, thnx voor je reactie Heb ongeveer 3/4 weken terug een "menstruatie" gehad als je het zo mag noemen, want heel veel was het niet als een normale menstruatie. Heeft wel een dag of 5 geduurd, toen een paar dagen gestopt en toen kwam er weer een bloeding van 2 dagen. Daarna niets meer. Maar ja dan maar even afwachten idd
Als je nou dalijk weer ongesteld word zou je kunnen beginnen met ovu testen om te kijken of je n eisprong hebt