heb hem nu 7 weken en ben dus echt vanaf dag 1 elke dag aant vloeien, buikpijn koppijn enz. ik weet dat er ongeveer drie maand voor staat maar wordt nu al niet goed van dat ding voor iemand herkenbaar? ik moet volgende week voor controle maar ik neig er al sterk naar op hem er uit te laten halen en definitief een knoopje erin
Herkenbaar....ook ik heb aan een stuk gevloeid...daar kon ik meeleven, wist dat dat ruim 6 weken kon duren....maar die buikpijn...auw! Tijdens de controle echo bleek de mirena fout te zitten (horizontaal ipv verticaal). Geen wonder dat ik flink last van mijn buik had.....voor mij geen spiraal meer, ben er ook helemaal klaar mee.
Ik heb 'm sinds december maar ga 'm er uit laten halen. Vloeien valt hier reuze mee, maar ik heb een grafhumeur, nul libido en meerdere cystes, dus ik vind het wel leuk geweest.
Ik heb hem voor mijn zwangerschap gehad, eerste weken gevloeid en daarna niks last van gehad, ook niet ongesteld geweest...heerlijk! Na m'n zwangerschap ben ik voor de implanon gegaan, zelfde hormonen maar wilde nog even niks in m'n baarmoeder ook nu weer geen klachten, terwijl ik van met de pil jarenlang getobt heb! Hopelijk is het snel over voor je!
Hier ruim 3 maanden continu buikpijn en vervelend gevoel en niet al te vrolijk... Nu is hij eruitgehaald en moet ik afwachten of mijn buikpijn zal verdwijnen. (nog niet helaas....dus twijfel nu sterk of het wel door dat ding kwam...) Nu wil de gyn Implanon gaan plaatsen, op zich wil ik dat wel maar ben gewoon weer angstig voor de hormonen en wat die dan voor uitwerking gaan hebben enzo. Bah...condoom valt af, heb een rubberallergie. Pil en spiraaltje vallen nu dus af en dan nu de implanon maar.
Heb dat ook gehad! Bleef maanden vloeien en werd heel onregelmatig ongesteld. Werd ook heel chagrijnig van dat ding! Ik ga nu een koperen spiraal proberen.
Hier al bijna 3 jaar mirena en super tevreden buiten het plaatsen zelf nergens last van !! Geen menstruatie meer en hoef nergens meer aan te denken zou het na een 2e zo opnieuw doen!!
Ik heb de mirena spiraal sinds ruim 3 maanden en ben dat ding spuugzat. Ik ben elke week minstens 5 keer opnieuw ongesteld. Een middagje van die vieze roze/rode slijmdingen. De hele middag en dan is het ineens weer weg. Daarnaast een opgezette buik, regelmatig zwangerschapskwalen(?!) en wat ik hier al eerder las maar wat me eigenlijk nu pas begint te dagen dat het daar wel aan kan liggen, totaal geen zin in sex. Ik heb al meerdere keren gedacht om 'm er maar uit te halen maar de pil zie ik niet zitten en aangezien er bij mij nog een kinderwens is (of er ooit een derde gaat komen weet ik niet) en ik bijvoorbeeld over de nuva ring van alles gelezen heb over onverklaarbare onvruchtbaarheid na het gebruik daarvan vind ik dat toch eng. Misschien over een paar maanden als het zo blijft dat ik 'm er toch uit laat halen en dan zien we wel..