Ik weet niet of het hier juist staat mods, anders verplaats het maar. Maar wie heeft er ervaring met het laten verwijderen van een mirena spiraal? Ik moet morgen om 16.20 bij de dokter zijn, en ik vind het zooooo eng! Ben bang dat hij verkleefd zit ofzo, ik weet het niet precies, maar ik heb er nu al buikpijn van als ik eraan denk.... bah bah.... En hoe lang duurde het voordat jullie ongesteld werden? Thnx voor de reacties alvast!
Denk idd dat dit bij anticonceptie hoort. Ik heb de mirena na 8weken na plaatsing laten verwijderen. Ging ong net hetzelfde als het er in steken, onaangenaam, maar niet pijnlijk of zo, net zoals het steken zelf. Nadien na een week of 4 ongesteld geworden, net zoals toen ik met de pil stopte. Maar dit hangt af van persoon tot persoon. Mss duurt het bij jou wel een paar maand, kan je niet op voorhand zeggen
ik heb het ruim 2jr terug laten doen, het is inprinciepe zo gebeurd en je voelt er niks van, nu heb ik altijd porblemen met eendebekken(doen me echt zeer) maar spiraaltje zelf nee, dat was zo gedaan. bij mij heeft het bijna een jaar geduurd voordat ik ongi werd, maar een kennis was met 4 week alweer ongesteld
De pijn duurde heel even, en ik was erna direct ongesteld. Maar volgens mij hangt dat ook van persoon af?
Nou van mijn verhaal knap je niet echt op... Maar die van mij bleek verkleefd te zitten en dat deed zeer! .... Succes morgen!
Ja juist daar ben ik dus ook erg bang voor! Heb dat al vaker gehoord... Maar na een jaar pas ongesteld vind ik ook nogal heftig moet ik zeggen
ik had hem na 3 jaar laten weg halen. Geen last van gehad. 1,5 maand er na ongi gewordeen. Zo kan het natuurlijk ook. Hoe lang heb je hem al?
Haha inderdaad, hij zit er nu 1.7 jaar in. Dus ik hoop maar dat ik net zo'n goede ervaring heb als jij gehad hebt!!
Nou dames, hij is eruit.... Helemaal niks van gevoeld. Dus me zorgen gemaakt om niks... Nu wachten op mijn eerste menstruatie.
klusje zo geklaart! echt half niet zo pijnlijk en daarna in krampen vergeleken met het zetten. Was zelf ook doodsbang maar t' is helemaal niks! =) x